فهرست این مقاله

شیشه نشکن ویترین

تولید  در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                            0912823524202188621912

 

شیشه نشکن ویترین

 

شیشه نشکن ویترین

امروزه با توجه به اهمیت تبلیغات در میزان فروش محصولات هزینه های چشمگیری صرف این امور می شود که برخی از آن ها نیز بی فایده است در حالی که با هزینه های کم هم می توان میزان فروش یک محصول را چند برابر کرد یکی از این روش ها اجرای ویترین شیشه ای جهت نمایش هرچه بهتر محصولات داخل فروشگاه می باشد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه نشکن ویترین می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی ویترین ها شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف ویترین شیشه ای از جمله شیشه نشکن ویترین طلا فروشی را تولی کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند اجرای یک ویترین شیشه ای به گونه ای است که ابتدا اندازه گیری دقیق ویترین صورت گرفته سپس شیشه نشکن ویترین تولید می شود به طوری که ابتدا شیشه ها در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد در نهیات هم شیشه ها توسط تیم فنی مجرب نصب می شود .

 

شیشه نشکن ویترین – لمینت

چنانچه ابعاد شیشه ها بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های سکوریت لمینت شده جهت اجرای ویترین شیشه ای استفاده کرد ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه سکوریت با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند در این صورت حتی اگر یکی از شیشه ها شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه نشکن ویترین – کریستال

به طور کلی شیشه های سکوریت ار نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است ، این نوع شیشه ها میزان سبزی بسیار کمتری نسبت به شیشه های فلوت و کلیر دارند و در ضخامت های 6 میل الی 20 میل تولید می شود .

 

شیشه نشکن ویترین – رنگی

با توجه به تاثیر بسیار زیاد رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی بهتر است که از شیشه های سکوریت رنگی جهت اجرای شیشه نشکن ویترین استفاده کرد به طور مثال برای فروشگاهی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی فضای داخلی در نظر گرفته شده است باید از شیشه های سکوریت شفاف بکار برد .

 

شیشه نشکن ویترین – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی فروشگاه را روی ویترین شیشه ای سندبلاست کرد و به نوعی به برندینگ فروشگاه کمک شایانی کرد .

 

شیشه نشکن ویترین – خم

خاص ترین طرح ویترین شیشه ای که با استفاده از شیشه های خم اجرا می شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در مرحله ی بعدی شیشه به همراه قالب فلزی ساخته شده داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد .

 

شیشه نشکن ویترین – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های نشکن حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه های حکاکی شده در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه نشکن ویترین – هوشمند 

جدیدترین طرح شیشه های نشکن که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه های هوشمند در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه نشکن ویترین – ضخیم 

برای تولید شیشه های نشکن با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک اجرای ویترین شیشه ای با ابعاد 130 * 250 سانتی متر باید از شیشه های 15 میل بکار برد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های ضخیم بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه نشکن ویترین – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های نشکن بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

 

شیشه نشکن ویترین - اینستاگرام

 

شیشه نشکن ویترین - واتساپ

 

جهت سفارش شیشه نشکن ویترین به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه نشکن ویترین و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه نشکن ویترین مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه نشکن ویترین در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از جدیدترین کوره های مخصوص تولید شده سکوریت صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

شیشه نشکن ویترین

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه نشکن ویترین در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند