فهرست این مقاله

شیشه گرد میز

تولید انواع شیشه گرد میز در صنایع شیشه و آینه کولیوند                         0218862191209128235242

 

شیشه گرد میز

 

شیشه گرد میز

شیشه های گرد در واقع رایج ترین شکل هندسی شیشه های دکوراتیو محسوب می شود که در پروژه های مختلفی از آن استفاده می کنند ، در این مقاله به طور اختصاصی به انواع شیشه گرد میز و سایر شیشه های دایره ای شکل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های گرد در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه گرد میز را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه گرد میز – کریستال 

به طور کلی شیشه های رگد از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه گرد میز – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید شیشه های گرد رومیزی استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی بکار برد .

 

شیشه گرد میز – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های گرد به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه گرد میز – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های گرد بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه ای از مقاوت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه گرد میز – مات 

شیشه های مات نیز به دو دسته ی سندبلاستو ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، شیشه های مات فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه گرد میز – تاشو

طرح خاص دیگری از شیشه های گرد که با سیستم تاشو کار می کند ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه گرد میز - اینستاگرام

 

شیشه گرد میز - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه گرد میز به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه گرد رومیزی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه گرد مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه گرد میز در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه گرد میز در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند