فهرست این مقاله

شیشه یک طرف دید

تولید انواع شیشه یک طرف دید در صنایع شیشه و آینه کولیوند             0912823524202188621912

 

شیشه یک طرفه

 

شیشه یک طرف دید

شیشه های امنیتی همیشه یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود به طوری که در کشورهای اروپایی نیز به این نوع شیشه ها اهمیت ویژه ای داده شده است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های امنیتی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های امنیتی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله لمینت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه یک طرف دید – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های امنیتی که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه ها برنده نخواهد بود .

 

شیشه یک طرف دید – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های امنیتی که با نام شیشه های لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل ذرات ان از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه یک طرف دید – دوجداره 

در مناطف سردسیر وگرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه یک طرف دید – خم 

خاص ترین نوع شیشه های امنیتی بدون تردید شیشه خم به شمار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره های با درجه حرارت بالا قرار داده خواهد شد .

 

شیشه یک طرف دید – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های امنیتی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت منابی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه یک طرف دید - اینستاگرام

 

شیشه یک طرف دید - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه یک طرف دید را به صنایع کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت شیشه های امنیتی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های امنیتی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت

 

شیشه دید یک طرفه

شیشه یک طرفه

شیشه یک طرفه

شیشه یک طرفه

شیشه یک طرفه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های امنیتی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند