فهرست این مقاله

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                                  0912823524202188621912

 

قیمت آینه روشویی

 

قیمت آینه روشویی

با توجه به تولید روشویی های مدرن سنگی ، چوبی و استیل در طرح های مختلف به طبع باید از آینه های مدرن نیز برای تزیین سرویس بهداشتی استفاده کرد ، امروزه برای هر یک از روشویی ها یک آینه خاصی تولید شده است از همین رو در این مقاله به بررسی قیمت آینه روشویی و ویژگی های آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های روشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف این نوع آینه ها را تولید کرده است توجه داشته باشید که قیمت آینه روشویی متناسب با نوع آینه ، طرح آینه و ابعاد آن تعیین می گردد .

 

قیمت آینه روشویی بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های روشویی که دارای نورپردازی مخفی می باشد و به عبارتی پشت آینه با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی نورپردازی شده است ، برای تولید آینه بک لایت ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار زده می شود در مرحله ی بعدی پشت آینه نورپردازی مخفی صورت می گیرد .

 

قیمت آینه روشویی لمسی

طرح جدیدی از آینه های بک لایت که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

قیمت آینه روشویی ریموتی 

طرح دیگری از آینه های روشویی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مقال می توان با شفردن دکمه ی FADE ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

قیمت آینه روشویی حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، لازم به ذکر است قیمت آینه های روشویی حسگری حدود 2 برابر آینه های نور مخفی لمسی تخمین زده شده است .

 

قیمت آینه روشویی ونیزی 

آینه های ونیزی برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفت ، این نوع آینه ها با نام آینه منبت کاری شده نیز شناخته شده است و از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد .

 

قیمت آینه روشویی طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست طرح های مختلفی روی آینه به صورت مات ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی آینه سندبلاست کرد بدین شکل نمای زیبایی در سرویس بهداشتی ایجاد خواهد شد .

 

قیمت آینه روشویی ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های هوشمند ضد بخار در این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد ، قیمت آینه روشویی ضد بخار تقریبا دو برابر آینه های روشویی ساده و لمسی است از همین رو در برخی از فروشگاه ها یافت می شود .

 

قیمت آینه روشویی حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد ، قیمت آینه روشویی حکاکی شده در تمامی نمایندگی های صنایع شیشه و آینه کولیوند چه در شهرها و چه در مراکز استان ها به صورت یکسان صورت می گیرد .

 

قیمت آینه روشویی کریستال

به طور کلی آینه های روشویی مدرن از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بیشتری برخوردار می باشد .

 

قیمت آینه روشویی پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان در وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قزار خواهند گرفت .

 

قیمت آینه روشویی با قاب استیل 

در این طرح از آینه های روشویی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

قیمت آینه روشویی دخترانه 

برای سرویس های بهداشتی دخترانه نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که فریم صورتی و سفید دور آینه قرار گرفته است و شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی شده است .

 

قیمت آینه روشویی کودک

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های روشویی طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، باب اسفنحی و پینیکیو روی آینه حکاکی شده است بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

قیمت آینه روشویی دو طرفه 

برای سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه های روشویی طراحی شده است که از هر دو طرف آینه می توان استفاده کرد ، این نوع آینه ها اغلب در سرویس بهداشتی های بزرگ بکار می رود .

 

قیمت آینه روشویی بزرگنمایی

در این طرح از آینه های روشویی یک قسمت بزرگنمایی روی آینه وجود دارد که تا حدود 10 برابر قابلیت بزرگنمایی را داراست ، بدین شکل براحتی می توانید نسبت به آرایش صورت خود اقدام نمایید .

 

قیمت آینه روشویی گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد برد دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده خواهد شد .

 

قیمت آینه روشویی بلوتوث دار 

جدیدترین طرح آینه های روشویی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های بلوتوثی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

قیمت آینه روشویی بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های روشویی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان ساختمانی قرار گرفته است .

 

قیمت آینه روشویی لوگودار 

در این طرح لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی می شود به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی آینه حکاکی کرد بدین شکل به برندینگ مجموعه کمک شایانی خواهد شد ، آینه های لوگودار در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

قیمت آینه روشویی - اینستاگرام

 

قیمت آینه روشویی - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت اطلاع از قیمت آینه روشویی 

برای اطلاع از قیمت آینه روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند می توان با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از قیمت آینه روشویی مطلع شوید .

شایان ذکر است قیمت آینه روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به نرخ مصوبه ی اتحادیه تعیین می گردد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه روشویی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت آینه روشویی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند