فهرست این مقاله

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                              0912823524202188621912

 

قیمت آینه های ضد بخار

 

قیمت آینه های ضد بخار

آینه های ضد بخار جدیدترین و کاربدی ترین طرح آینه های سرویس بهداشتی محسوب می شود چرا که بدین شکل دیگر بخار روی سطح آینه مانع آرایش صورت در حمام نخواهد شد ، در این مقاله به بررسی ویزگی ها و قیمت آینه های ضد بخار در طرح های مختلف می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های ضد بخار در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله قیمت آینه های ضد بخار لمسی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ می پردازیم .

 

قیمت آینه های ضد بخار – لمسی

طرح جدیدی از آینه های ضد بخار که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آینه محو می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

قیمت آینه های ضد بخار – ریموتی

طرح دیگری از آینه های ضد بخار که با استفاده از ریموت بخار روی آینه محو خواهد شد به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی آینه رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

قیمت آینه های ضد بخار – حسگر حرکتی

در این طرح از آینه های ضد بخار که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه بخار محو می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

قیمت آینه های ضد بخار – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های ضد بخار حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مورد نظر را روی آینه حکاکی کرد .

 

قیمت آینه های ضد بخار – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های ضد بخار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

قیمت آینه های ضد بخار – با قاب استیل 

در این طرح از آینه های ضد بخار یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

قیمت آینه های ضد بخار – دو طرفه 

در سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه ضد بخار دو طرفه اجرا می شود بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد  این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

قیمت آینه های ضد بخار – بزرگ نما 

در این طرح یک قسمت بزرگ نما زوم روی آینه تعبیه شده است که به واسطه ی آن تصاویر تا حدود 10 برابر بزرگتر نمایش داده خواهد شد بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بزرگ نما در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

قیمت آینه های ضد بخار – کریستال 

به طور کلی آینه های ضد بخار از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، آینه های کریستال در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ف هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

قیمت آینه های ضد بخار – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها اغلب داری قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، آینه های پیاه دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

 

قیمت آینه های ضد بخار - اینستاگرام

 

قیمت آینه های ضد بخار - واتساپ

 

 

جهت اطلاع از قیمت آینه های ضد بخار و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های ضد بخار و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از قیمت آینه های ضد بخار مطلع شوید .

شایان ذکر است قیمت آینه های ضد بخار در صنایع شیشه و آینه کوایوند با توجه به نرخ اتحایه صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمکت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

فروش آینه های ضد بخار

آینه های ضد بخار

آینه ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

قیمت آینه های ضد بخار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت آینه های ضد بخار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند