فهرست این مقاله

قیمت شیشه رومیزی

مناسب ترین قیمت شیشه رومیزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                             0912823524202188621912

 

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

تولید میزهای چوبی و استیل در طرح های گوناگون موجب شده که فعالان صنعت شیشه هم شیشه های روی میز را مطابق با الگوهای میز تولید کنند از همین رو صنایع شیشه و آینه کولیوند انواع شیشه های رومیزی در الگوهای مختلف و با رنگ های خاص را تولید می کند ، در این مقاله به طور خاص به نحوه قیمت گذاری شیشه های رومیزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند خواهیم پرداخت .

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه رومیزی  

1- ابعاد و ضخامت شیشه  :

اینکه شیشه رومیزی در چه ابعادی است در تعیین قیمت آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود لذا با توجه به ابعاد شیشه رومیزی ، ضخامت شیشه هم مشخص می شود و با توجه به اینکه شیشه های با ضخامت مختلف با هم تفاوت قیمت زیادی دارند بنابراین ابعاد شیشه در تعیین قیمت شیشه های رومیزی چشمگیر است .

 

2- رنگ شیشه رومیزی :

مورد بعدی که در قیمت شیشه رومیزی تاثیر گذار است رنگ شیشه است زیرا شیشه های فلوت ساده با برنز و دودی تفاوت قیمت زیادی دارند البته توجه داشته باشید که رنگ شیشه رومیزی باید با توجه به رنگ میز و طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب شود .

 

3- ابزار دور شیشه رومیزی :

نوع ابزاری که دور شیشه رومیزی زده می شود هم ملاک تعیین کننده ای در قیمت شیشه رومیزی است به طور مثال قیمت شیشه با ابزار  لول براق و شیشه با بازار تراش دو پله تقریبا 20 در اختلاف قیمت خواهد شد .

 

4- نوع شیشه رومیزی : 

نوع شیشه ای که در تولید شیشه رومیری بکار می رود در تعیین قیمت شیشه رومیزی موثر خواهد بود به طور مثال شیشه فلوت با شیشه کریستال که شفافیت بسیار بالایی دارد متفاوت است و تقریبا تا 80 درصد اختلاف قیمت خواهد داشت .

 

5- الگوی شیشه رومیزی :

آخربن پارامتری که در تعیین قیمت شیشه رومیزی تاثیرگذار خواهد بود الگوی آن است به عبارت دیگر آیا شیشه چهار گوش ساده است یا دور آن دارای منحنیست لذا شیشه های با الگوی خاص توسط دستگاه CNC و MASTER برش داده می شود و به طبع قیمت شیشه رومیزی افزایش پیدا خواهد کرد .

 

 

انواع شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند ( قیمت شیشه رومیزی )

قیمت شیشه رومیزی دودی و به طور کلی شیشه های رنگی رومیزی نسبت به قیمت شیشه های رومیزی شفاف حدود 30 درصد بیشتر خواهد شد که البته این اختلاف قیمت با توجه به نرخ اتحادیه شیشه تعیین شده است .

 

انواع ابزار دور شیشه رومیزی ( قیمت شیشه رومیزی ) 

  •  لول مات
  • لول براق
  • لول تخت براق
  • تراش ساده
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی
  • دیاموند

 

قیمت شیشه رومیزی دو پله 

متداول ترین ابزار لبه شیشه های رومیزی که لبه شیشه به صورت پلکانی خواهد شد ،  ابزار دو پله توسط دستگاه لول روی شیشه اعمال می شود و نمای شیشه رومیزی را زیباتر و مدرن خواهد کرد .

 

قیمت شیشه رومیزی ناهارخوری

با توجه به اینکه ابعاد شیشه میز ناهارخوری بزرگ تر از سایر شیشه های رومیزیست به طبع قیمت این نوع از شیشه های رومیزی بیشتر می باشد ، شیشه میز ناهارخوری معمولا با ضخامت های 8 میل و 10 میل تولید می شود .

 

قیمت شیشه رومیزی جلو مبلی

میزهای جلو مبلی معمولا نسبت میزهای ناهارخوری ابعاد کوچکتری دارند از همین رو ضخامت شیشه های میز جلو مبلی 8 میل و 10 میل در نظر گرفته می شود البته چنانچه میز فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است به شیشه های با ضخامت بیشتر نیاز دارد .

 

قیمت شیشه رومیزی و میز شیشه ای 

در قسمت بالا به طور کامل عوامل تاثیرگذار را در تعیین قیمت شیشه های رومیزی بررسی کردیم اما لازم به ذکر است که میزهای تمام شیشه ای قیمت بسیار بیشتری نسبت به شیشه های رومیزی دارند که به دلیل ساخت زمانبر و پیچیده این نوع میزها کاملا طبیعی به نظر می رسد ، برای ساخت یک میز شیشه ای جلو مبلی مقدار شیشه ای که برای ساخت آن نیاز است چیزی حدود 3 برابر تولید شیشه میز جلو مبلی می باشد لذا قیمت شیشه رومیزی با توجه موارد متعددی تعیین خواهد شد .

 

قیمت شیشه رومیزی دودی

شیشه های رومیزی برنز و دودی به دلیل اینکه اکثر میزهای چوبی دارای رنگ قوه ای و سفید هستند به کرات مورد استفاده قرار می گیرند صنایع شیشه و آینه کولیوند این نوع شیشه ها را در ضخامت های 6 میل الی 20 میل عرضه می نماید ، لازم به ذکر است که برخی از مراکز فروش شیشه های رنگی قیمت شیشه رومیزی برنز و دودی کمتر از قیمت بازار تعیین کرده اند اما شیشه درجه 2 که دارای موج و خال جوش است را به مشتری تحویل می دهند .

 

قیمت شیشه رومیزی 10 میل کریستال

اغلب شیشه های رومیزی که در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود شیشه 10 میل رومیزی است از طرفی هم در بین انواع شیشه ها شیشه کریستال رومیزی بیش از 60 درصد تولید شیشه های روی میز را به خود اختصاص داده است .

 

قیمت شیشه رومیزی 20 میل

برای میزهایی که فقز از تعدادی پایه تشکیل شده است باید از شیشه های با ضخامت بیش از 10 میل استفاده کرد حال اگر ابعاد شیشه هم بیش از 150 سانتی متر در نظر گرفته شود نیاز به شیشه 20 میل رومیزی است .

 

قیمت شیشه رومیزی تلویزیون

شیشه میز تلویزیون در گذشته فقط در رنگ مشکی به صورت لاکوبل تولید می شد اما امروزه با تولید شیشه های کریستال اغلب شیشه های رومیزی شفاف بوده و در ساخت آن چیزی جز شیشه بکار برده نمی شود .

 

قیمت شیشه رومیزی اداری

به طور کلی شیشه میزهای اداری به سه دسته ی شیشه رومیزی کنفرانس ، مدیریت و رایانه تقسیم می شود که در این بین شیشه میز کنفرانس ابعاد بزرگتری داشته و نیاز به شیشه های رومیزی با ضخامت بالا دارد .

 

قیمت شیشه رومیزی گرد

شیشه های رومیزی گرد بر خلاف شیشه های رومیزی مستطیلی و مربعی شکل دارای طول و عرض نیست بلکه با توجه به قطر میز شیشه رومیزی تولید خواهد شد توجه داشته باشید که میزهای بیضی دارای دو قطر اصلی و فرعی هستند .

 

قیمت شیشه رومیزی آشپزخانه 

شیشه های میز آشپزخانه که به دو دسته ی شیشه های میز صبحانه خوری و میز شیشه ای اپن تقسیم می شود ، اجرای میز شیشه ای به روش UV و با استفاده از شیشه های 12 میل ، 15 میل و 20 میل انجام می شود.

 

قیمت شیشه رومیزی طرح دار

به طور کلی برش شیشه رومیزی طرح دار به دو صورت انجام می شود در حالت اول به صورت دستی طرح های ساده برش داده خواهد شد اما برای طرح های پیچیده باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

قیمت شیشه رومیزی رنگی

شیشه های رنگی رومیزی به طور کلی به دو صورت دو رو نما و یک رو نما یا لاکوبل تولید می شود به طوری که برای تولید شیشه های رومیزی لاکوبل از دستگاه چاپ روی شیشه استفاده می شود به طور معمول قیمت شیشه رومیزی رنگی یک رو نما یا لاکوبل بیش از شیشه های رنگی ساده است البته فرآیند تولید آن نیز زمانبر است به طوری که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر بشر داده شده سپس دور شیشه ابزار خورده خواهد شد و رد نهایت هم داخل دستگاه چاپ قرار داده می شود .

 

قیمت شیشه رومیزی شفاف

شیشه های شفاف رومیزی به مراتب نسبت به شیشه های رنگی قیمت کمتری دارند و به دلیل اینکه این نوع شیشه ها را می توان روی میزهای با رنگ های مختلف قرار داد دارای ثبت سفارش بیشتری نیز است ، همانطور که در مقاله های دیگری نیز شرح داده شد قیمت شیشه رومیزی شفاف کریستال یا اکسترا کلیر نسبت شیشه های شفاف فلوت و سوپر کلیر بیشتر است .

 

قیمت شیشه رومیزی مات

شیشه های رومیزی مات به طور کلی به دو دسته شیشه های سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، تفاوت این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست است در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت مات وجود دارد .

 

قیمت شیشه رومیزی کنفرانس

در بین شیشه های رومیزی اداری شیشه روی میز کنفرانس به دلیل ابعاد بزرگ و استفاده از شیشه های کریستال با ضخامت بیش 12 میل برای تولید آن معمولا از قیمت بیشتری برخوردار است البته قیمت شیشه رومیزی کنفرانس به عوامل دیگری چون طرح شیشه بستگی دارد زیرا برخی از شیشه های رومیزی با دستگاه CNC و MASTER برش داده می شوند .

 

قیمت شیشه رومیزی مطالعه

در کتابخانه های عمومی و کتابخانه های در خانه ها معمولا از میزهای مطالعه چوبی استفاده می شود به همبن دلیل باید برای جلوگیری از آسیب به میز از شیشه های رومیزی ساده و رنگی استفاده کرد .

 

قیمت شیشه رومیزی حکاکی شده

نوع دیگری از شیشه های رومیزی طرح دار که با نام شیشه رومیزی حکاکی شده شناخته شده است ، برای ایجاد طرح های مختلف ( حکاکی ) روی شیشه از دستگاه Engraving استفاده می شود ، قیمت شیشه رومیزی حکاکی شده به مراتب بیش از شیشه رومیزی ساده و رنگی است چرا که از دستگاه مستر برای حکاکی روی شیشه استفاده می شود .

 

قیمت شیشه رومیزی اسید کاری شده

نوع جدیدی از شیشه های رومیزی طرح دار مدرن که الگوهای مختلفی روی شیشه اسید کاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده نیز شناخته شده است .

 

قیمت شیشه رومیزی هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است قیمت شیشه رومیزی هوشمند به دلیل استفاده از تکنولوژی خاص و منحصربفرد نسبت به سایر شیشه های رومیری مدرن بیشتر است .

قیمت شیشه رومیزی هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها فقط در پروژه های لوکس ساختمانی استفاده می کنند ، قیمت شیشه رومیزی در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان گرانترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است .

 

قیمت شیشه رومیزی اکریلیک

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از قلم نقاشی و رنگ اکریلیک حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری  مدرن به شمار می رود ضمنا قیمت شیشه رومیزی اکریلیک در کشورهای اروپایی نیز با توجه به ابعاد ، طرح و ابزار لبه شیشه تعیین می شود بدین شکل می توان یک قاعده کلی را برای تعیین قیمت در نظر گرفت .

 

قیمت شیشه رومیزی چند تکه

برخی از میزهای ناهارخهوری از ابعاد بزرگ و غیر استانداردی برخوردار هستند به همین دلیل باید از شیشه های رومیزی چند تکه برای پوشش آن ها استفاده کرد ، این نوع شیشه ها به صورت جورچین کنار یکدیگر قرار می گیرند .

 

قیمت شیشه رومیزی اکلیلی 

طرح دیگری از شیشه های رومیزی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، قیمت شیشه رومیزی اکلیلی سه برابر شیشه های رومیزی ساده است این نوع شیشه ها در بین طراحان دکوراسیون داخلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد .

 

قیمت شیشه رومیزی با پایه استیل

جدیدترین طرح شیشه های رومیزی مدرن که یک پایه استیل نقره ای یا طلایی روی زمین تعبیه شده و شیشه های کریستال لاکوبل مشکی و سفید روی آن قرار خواهد گرفت ، این نوع میزها با نام میز لاکچری نیز شناخته شده است ، قیمت شیشه رومیزی با پایه استیل تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی با پایه های چوبی است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از آن در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

قیمت شیشه رومیزی جزیره 

برای تولید شیشه های رومیزی جزیره باید از شیشه های 16 میل و 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک جزیره سفید باید از شیشه لاکوبل سفید 16 میل کریستال بکار برد بدین صورت مقاومت شیشه نیز مناسب خواهد بود .

 

قیمت شیشه رومیزی طرح سنگ 

برای تولید شیشه های رومیزی مدرن می توان از طرح سنگ را روی شیشه چاپ کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد و افراد تحت تاثیر زیبایی منحصربفرد آن قرار خواهند گرفت .

 

قیمت شیشه رومیزی ضخیم

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد برای میزهای ناهارخوری با طول 240 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر باید از شیشه 10 میل بکار برد .

 

قیمت شیشه رومیزی شامپاینی

به طور کلی شیشه های قهوه ای رومیزی به دو دسته ی برنز و شامپاینی تقسیم می شود که در این بین شیشه شامپاینی به صورت قهوه ای کم رنگ است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، شیشه های شامپاینی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

قیمت شیشه رومیزی رفلکس

در این طرح از شیشه های رومیزی مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

قیمت شیشه رومیزی تاشو 

برای تولید برخی از شیشه های رومیزی از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن لنگه ها ، روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد  .

 

قیمت شیشه رومیزی دودی 

شیشه های دودی رایج ترین نوع شیشه رومیزی رنگی محسوب می شود که در دو نوع شیشه دودی تیره و شیشه دودی روشن وجود دارد ، در این بین شیشه دودی تیره با نام شیشه مشکی نیز شناخته شده است ، شیشه های دودی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

قیمت شیشه رومیزی استین گلاس 

شیشه های استین گلاس ر واقع ترکیبی از شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست و حکاکی محسوب می شود فرآیند تولید آن بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، شیشه های استین گلاس فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

قیمت شیشه رومیزی - اینستاگرام

 

قیمت شیشه رومیزی - واتساپ

 

 

نحوه سفارش انواع شیشه رومیزی به صنایع شیشه و آینه کولیوند  ( قیمت شیشه رومیزی)

شما می توانید جهت سفارش و اطلاع از قیمت شیشه رومیزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند از قیمت شیشه رومیزی مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید .

شایان ذکر است خدمات نصب شیشه رومیزی ( قیمت شیشه رومیزی ) در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

قیمت شیشه میز

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

قیمت شیشه رومیزی

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت شیشه رومیزی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند