فهرست این مقاله

قیمت شیشه 16 میل

عرضه و قیمت قیمت شیشه 16 میل در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                    0912823524202188621912

 

قیمت شیشه 16 میل

 

قیمت شیشه 16 میل

با توجه به تولید شیشه های با ضخامت بالا در اغلب پروژه ها نمای شیشه ای اجرا می شود در حالی که در گذشته امکان اجرای چنین نمایی وجود نداشت ، یکی از شیشه های با ضخامت بالا که به کرات در اجرای نمای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد شیشه 16 میل است که در این مقاله به بررسی قیمت شیشه 16 میل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های 16 میل در ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 پروزه مختلف را با استفاده از قیمت شیشه 16 میل اجرا کرده است برای مشاهده نمونه کارها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

شیشه 16 میل ابتدا در کشور بلژیک تولید شد اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان ساختمانی سایر کشورها قرار گرفت در ایران نیز صنعت شیشه پیشرفت بسیار زیادی داشته به طوری که امروزه شیشه های 16 میل نیز به کرات تولید می شود .

 

قیمت شیشه 16 میل کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف 16 میل به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین نوع شیشه 16 میل محسوب می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه مغز آبی نیز شناخته شده است .

 

قیمت شیشه 16 میل رنگی

شیشه های رنگی با ضخامت بالا به دو دسته ی شیشه رنگی دو رو نما و شیشه رنگی یک رو نما تقسیم می شود که شیشه های رنگی دو رو نما در واقع در دو حالت دودی و برنز وجود دارد اما شیشه های رنگی لاکوبل در طیف وسیع رنگی تولید می شود ، برای تولید شیشه های لاکوبل رنگی از پیسوله استفاده می شود .

 

قیمت شیشه 16 میل طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های 16 میل ( قیمت شیشه 16 میل ) ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه 16 میل سندبلاست کرد یا تصاویر مختلف را روی شیشه به صورت رنگی چاپ کرد .

 

قیمت شیشه 16 میل خم

خاص ترین نوع شیشه های 16 میل که در زاویه های مختلفی خم می شود ، برای تولید شیشه خم 16 میل ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود و در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد تا اینکه شیشه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآید .

 

قیمت شیشه 16 میل رومیزی

شیشه های 16 میل در اغلب موارد جهت تولید شیشه های رومیزی استفاده می شود البته برای میزهایی که فقط از تعدادی پایه تشکیل شده اند بکار می رود در صورتی که شیشه رومیزی دارای منحنی های مختلفی باشد باید از دستگاه CNC و MASTER جهت برش شیشه استفاده کرد .

 

قیمت شیشه 16 میل حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه حکاکی یا اینگریوینگ کرد در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان طرح لوزی لوزی را روی شیشه حکاکی کرد .

 

قیمت شیشه 16 میل هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های 16 میل که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد قیمت شیشه 16 میل هوشمند در کشورهای اروپایی نیز دو برابر شیشه های 16 میل ساده است به همین دلیل فقط در پروژه های خاص و لوکس از این نوع شیشه ها استفاده می شود .

قیمت شیشه 16 میل هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان گرانترین طرح شیشه 16 میل معرفی شده است .

 

قیمت شیشه 16 میل اسیدکاری 

در این طرح از شیشه های 16 میل که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

قیمت شیشه 16 میل اکریلیک 

طرح دیگری از شیشه های 15 میل که با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود ، ششه های اکریلیک در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

قیمت شیشه 16 میل اکلیلی 

در این طرح از شیشه های 16 میل رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، شیشه های اکلیلی در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

قیمت شیشه 16 میل محافظ شیشه ای سنگ قبر 

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر مدرن نیز باید از شیشه های 16 میل کریستال و رنگی ساده و خم استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه ها مناسب بوده و از نمای زیبایی برخوردار خواهد بود ، شیشه های 16 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهد گرفت .

 

قیمت شیشه 16 میل رفلکس 

در این طرح از شیشه های 16 میل مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، شیشه های رفلکس فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

قیمت شیشه 16 میل تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه ای 16 میل که با سیستم تاشو کار خواهد کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

قیمت شیشه 16 میل - اینستاگرام

 

قیمت شیشه 16 میل - واتساپ

 

 

جهت اطلاع از قیمت شیشه 16 میل صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه 16 میل و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از قیمت شیشه 16 میل اطلاع پیدا کنید .

شایان ذکر است قیمت شیشه 16 میل در صنایع شیشه و آینه کولیوند به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه بسیار کمتر از سایر مراکر فروش این نوع شیشه ها است ضمنا شیشه 16 میل به صورت قواره نیز عرضه می گردد .

 

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 15 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

قیمت شیشه 16 میل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت شیشه 16 میل در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند