فهرست این مقاله

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                              0912823524202188621912

 

قیمت وایت برد شیشه ای

 

قیمت وایت برد شیشه ای

نظام آموزشی در همه ی کشورهای دنیا دچار تغییرات بسیار زیادی شده است و از ابزارهای جدید و مدرنی جهت آموزش هرچه بهتر دانش آموزان و دانشجویان استفاده می شود ، یکی از این ابزار ها که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده وایت برد شیشه ای می باشد از همین رو در این مقاله به بررسی ویژگی ها و قیمت وایت برد شیشه ای می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی وایت بردهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از  100 طرح مختلف وایت بردهای شیشه ای از جمله قیمت وایت برد شیشه ای را تولید کرده است برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

قیمت وایت برد شیشه ای با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که از مهم ترین آن ها می توان به ابعاد وایت برد ، طرح روی وایت برد و مغناطیسی بودن آن اشاره کرد لازم به ذکر است رنگ  شیشه و چاپ روی آن نیز در قیمت وایت برد شیشه ای تاثیر بسیار زیادی دارد .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف وایت برد به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار زیادی برخوردار است و بهترین انتخاب جهت تولید وایت بردهای شیشه ای محسوب می شود توجه داشته باشید که از شیشه های 6 میل کریستال بکار برده خواهد شد .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – رنگی

برای تولید ویالت بردهای شیشه ای رنگی ابتدا شیشه 6 میل در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از پمپ های فشار قوی و پیسوله رنگ مورد دلخواه روی شیشه پاشیده خواهد شد .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ طرح های مختلفی روی وایت بردهای شیشه ای به صورت رنگی چاپ می شود به طور مثال در اغلب پروژه ها لوگوی مجموعه روی شیشه چاپ خواهد شد بدین شکل به برندینگ مجموعه نیز کمک شایانی می شود .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است به طور مثال می توان خطوط افقی را وایت برد شیشه ای سندبلاست کرد .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی وایت بردهای شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیسشه های حکاکی شده گرانترین نوع شیشه های طرح دار محسوب می شود .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – مغناطیسی

طرح خاصی از وایت بردهای شیشه ای که از خاصیت مغناطیسی برخوردار است به طوری که تخته پاک کن و ماژیک آهنربا دار روی شیشه قرار خواهد گرفت ، این نوع وایت بردها در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – اسیدکاری شده 

در این طرح از وایت بردهای شیشه های الگوهای مختلیف روی وایت برد اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد ، قیمت وایت برد شیشه ای اسدیکاری شده در تمامی نمایندگی های صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت یکسان است لذا برای خرید آینه فقط کافیست که به نمانیدگی شهر خود مراجعه نمایید .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – هوشمند 

جدیدترین طرح وایت بردهای شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد قیمت وایت برد شیشه ای هوشمند در کشورهای اروپایی نیز دو برابر وایت برد شیشه ای ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها استفاده می کنند .

قیمت وایت برد شیشه ای هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان گرانترین طرح وایت برد شیشه ای معرفی شده است .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح وایت بردهای شیشه ای که یک صفحه نمایش جلوی شیشه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مودر علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – پایه دار 

در این طرح از وایت بردهای شیشه ای یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد بدین شکل براحتی می توان وایت برد را وسط سالن نیز قرار داد این نوع وایت بردها در مهدهای کودک استفاده می شود ، شیشه های پایه دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – تاشو 

برای تولید برخی از وایت بردهای شیشه ای مدرن از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد وایت بردهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

قیمت وایت برد شیشه ای – استین گلاس 

شیشه های استین گلاس در واقع ترکیبی از شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست و حکاکی محسوب می شود که فرآیند تولید آن بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، شیشه های استین گلاس فقط در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

 

 

قیمت وایت برد شیشه ای - اینستاگرام

 

قیمت وایت برد شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت استعلام قیمت وایت برد شیشه ای و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت وایت برد شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از قیمت وایت برد شیشه ای مورد نظر خود مطلع شوید .

شایان ذکر است قیمت وایت برد شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به نرخ های مصوبه در اتحادیه صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت وایت برد شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند