فهرست این مقاله

محافظ شیشه ای سنگ قبر

تولید انواع محافظ شیشه ای سنگ قبر در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر

با توجه به اینکه برخی از سنگ قبر ها از سنگ های ارزشی تولید شده و از قیمت بالایی برخوردار است بهتر است که از محافظ های شیشه ای جهت جلوگیری از آسیب به سنگ قبر استفاده کرد علاوه بر این شیشه نمای سنگ قبر را زیباتر نیز خواهد کرد از همین رو در این مقاله به بررسی محافظ شیشه ای سنگ قبر می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های نشکن در ایران فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های نشکن از جمله محافظ شیشه ای سنگ قبر را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید محافظ شیشه ای سنگ قبر به گونه ای است که ابتدا اندازه گیری دقیق سنگ قبر انجام شده سپس طرح مورد نظر محفاظ شیشه ای انتخاب می گردد لازم به ذکر است به طور کلی دو نوع محافظ شیشه ای سنگ قبر وجود دارد در حالت یک باکس شیشه مکعب مستطیل تولی شده اما در حالت دوم از شیشه های خم برای اجرای محافظ شیشه ای سنگ قبر بکار می رود .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – سکوریت

متداول ترین نوع محافظ شیشه های که از قیمت مناسبی در نیز برخوردار است برای تولید شیشه های سکوریت ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد که در این صورت مقاومت شیشه بیشتر می شود .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – لمینت

در صورت وجو سنگ قبر در معابر پرتردد باید از شیشه های سکوریت لمینت شده برای تولید محافظ شیشه ای استفاده کرد ، ساختار شیشه های لمینت به گونه ای است که دو عدد شیشه سکوریت با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شود .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – رنگی

از شیشه های سکوریت رنگی نیز می توان جهت تولید محفاظ های شیشه ای استفاده کرد به طور مثال برای یک سنگ قبر کرم رنگ بهتر است که از شیشه های سکوریت برنز بکار برد در یان صورت نمای زیباتری ایجاد خواهد شد .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال در اغلب پروژه ها یک شعر روی محاظ شیشه ای سندبلاست می شود ، برای تولید محافظ شیشه ای سنگ قبر ابتدا شیشه سکوریت تولید شده سپس طرح توسط دستگاه کاتر پلاتر ایجاد می شود در مرحله ی بعدی پودر سیلیس روی شیشه پاشیده خواهد شد .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – خم

جدیدترین نوع محافظ های شیشه ای که از شیشه های خم استفاده می شود ، برای تولید شیشه های خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد تا اینکه شیشه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآید .

محافظ شیشه ای سنگ قبر خم جذاب ترین طرح شیشه های سنگ قبر به شمار می رود این نوع شیشه ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی  منحصربفرد آن قرار خواهند گرفت .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه سنگ قبر حکاکی یا اینگریوینگ می شود ، به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، محافظ شیشه ای سنگ قبر حکاکی شده در طراحی دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

محافظ شیشه ای رسنگ قبر حکاکی شده محبوب ترین طرح محافظ های شیشه ای محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات محافظ شیشه ای به این طرح جدید و مدرن تعلق دارد .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – اسیدکاری 

طرح خاصی از محافظ های شیشه ای که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلارت جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد ، محافظ شیشه ای سنگ قبر اسیدکاری شده در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی در پروژه های مختلفی استفاده می شود و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – هوشمند 

در این طرح از محافظ های شیشه ای با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرد و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است محافظ شیشه ای سنگ قبر در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

محافظ شیشه ای سنگ قبر در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله TH BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح محافظ شیشه ای معرفی شده است قیمت محافظ شیشه ای سگ قبر تقریبا دو برابر محافظ های شیشه ای ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – قاب دار 

طرح دیگری از محافظ های شیشه ای که یک قاب فلزی رنگی نیز لبه های شیشه ای قرار گرفته است ، این نوع محافظ ها اغلب برای سنگ قبر های لوکس و دارای سقف کاذب استفاده می شود .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – مات 

به طور کلی شیشه های مات محافظ شیشه ای به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – ضخیم 

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر با ابعاد بزرگ و بیش از حد استاندارد باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه مناسب بوده و از نمای زیبایی برخوردار خواهد شد .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – آینه ای 

ویژگی شیشه های آینه ای در انعکاس تصاویر است به همین دلیل در مکان هایی که که فاقد سقف می باشد باید از محافظ های شیشه ای آینه ای استفاده کرد ، این نوع محافظ ها با نام محافظ مدرن نیز شناخته شده است .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – رفلکس 

در این طرح از محافظ های شیشه ای مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – تاشو 

برای تولید برخی از محافظ های شیشه ای مدرن از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از محافظ شیشه ای سنگ قبر استفاده کرد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های سنگ قبر بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، محافظ های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر - اینستاگرام

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر - واتساپ

 

 

جهت سفارش محافظ شیشه ای سنگ قبر به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت محافظ شیشه ای سنگ قبر و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری محافظ شیشه ای سنگ قبر مورد نیاز خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید محافظ شیشه ای سنگ قبر در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

 

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

محافظ شیشه ای سنگ قبر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محافظ شیشه ای سنگ قبر در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند