فهرست این مقاله

میز شیشه ای آشپزخانه

تولید میز شیشه ای آشپزخانه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                            0912823524202188621912

 

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

به طور کلی تولید میزهای شیشه ای در چند سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است چرا که استقبال بسیار خوبی از این نوع میزها شده تا جایی که اغلب طراحان دکواسیون داخلی اجرای میز شیشه ای را در قسمت های مختلف ساختمان در دستور کار خود قرار می دهند ، در این مقاله یکی دیگر از انواع میزهای شیشه ای یعنی میز شیشه ای آشپزخانه را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

اجرای نمای شیشه ای امروزه در فضای داخلی هم فراگیر شده به طوری که اغلب المان های طراحی دکوراسیون داخلی با شیشه پیاده سازی می شود که می توان از میز شیشه ای آشپزخانه به عنوان یکی از مهم ترین المان های شیشه ای در فضای داخلی ساختمان یاد می شود .

 

نحوه ساخت میز شیشه ای آشپزخانه  

برای تولید میز شیشه ای آشپزخانه ابتدا طرح میز یا به عبارتی نقشه میز به طور کامل کشیده می شود و ابعاد دقیق آن تعیین می گردد سپس با توجه به طرح و ابعاد ضخامت شیشه را مشخص می کنیم به عنوان مثال برای یک میز شیشه ای آشپزخانه با ابعاد 100 * 200 از شیشه های 20 میل استفاده می شود ، برای توید میزهای تمام شیشه ای از شیشه های 12 میل ، 15 میل و 20 میل بکار برده می شود .

در مرحله ی بعدی از تولید میز شیشه ای آشپزخانه روند ساخت میز در کارگاه انجام می شود به طوری که اگر لبه های میز به صورت خم طراحی شده است و در واقع قصد تولید یک میز شیشه ای خم را داریم  باید ابتدا قالب فلزی شیشه ساخته شده سپس شیشه را به همراه قالب فلزی وارد کوره های با درجه حرارت بسیار بالا می کنیم تا ایبنکه شیشه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآید در غیر این صورت باید از روش UV جهت ساخت میز شیشه ای آشپزخانه استفاده کرد .

در روش UV ابتداش شیشه صفحه میز و شیشه هایی که به عنوان پایه میز قرار داده خواهد شد برش داده می شود لازم به ذکر است که برش شیشه ها توسط دستگاه CNC صورت می گیرد چرا که حتی 1 میل اختلاف در برش شیشه ها موجب بر هم خوردن فرآیند تولید خواهد شد ، پس از اینکه شیشه ها توسط دستگاه CNC برش داده شد با بهره گیری از چسب های UV اقدام به چسباندن شیشه ها به یکدیگر می شود .

در روش UV پس از اینکه میز شیشه ای آشپزخانه ساخته شد اثری از چسب روی شیشه دیده نخواهد شد بر خلاف چسب های تفنگی یا به اصطلاح آکواریوم که چسب های لبه شیشه نمای زیبای شیشه را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه کریستال

برای ساخت شیشه میز آشپزخانه می توان از شیشه های مختلفی از نظر شفافیت استفاده کرد مانند فلوت ، کلیر و کریستال یا اکسترا کلیر ، شیشه کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا و درخشندگی شیشه در اجرای نماهای شیشه ای کاربرد فراوانی دارد لذا با استفاده از این نوع شیشه ها می توان یک میز شیشه ای آشپزخانه مدرن و زیبا را تولید کرد .

شیشه کریستال رومیزی در ضخامت های 6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و. 20 میل تولید می شود و جالب است بدایند که به دلیل شفافیت بسیار بالا از لبه های شیشه می توان داخل شیشه را براحتی مشاهده کرد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه رنگی 

یکی دیگر از شیشه هایی که می توان جت تولید میز شیشه ای استفاده کرد شیشه های رنگی دو رنما و یک رو نماست ، شیشه های دو رو نما در واقع همان شیشه های رنگی ساده مانند شیشه برنز و دودی است اما شیشه های دو رو نما یا لاکوبل رنگی به شیشه های رنگی گفته می شود که پشت شیشه به طور کامل رنگ شده است ، ساخت میز شیشه ای آشپزخانه با شیشه لاکوبل رنگی حتی در کشورهای اروپایی به کرات صورت می گیرد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه طرح دار

برای تولید میزهای شیشه ای می توان از شیشه های طرح دار رنگی و مات نیز استفاده کرد به طوری که برای تولید شیشه های طرح دار رنگی از دستگاه چاپ و برای تولید شیشه های طرح دار مات از دستگاه سندبلاست استفاده می شود ، به طور مثال در هتل های بزرگ و 5 ستاره روی میز شیشه ای آشپزخانه لوگوی هتل به صورت سندبلاست و چاپی وجود دارد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه سه بعدی

جدیدترین نوع شیشه میز های شیشه ای آشپزخانه که از شیشه های سه بعدی برای تولید آن استفاده شده است به طوری که ابتدا طرح مورد نظر روی شیشه چاپ شده سپس یک شیشه ساده توسط لایه PVB روی شیشه طرح دار قرار می گیرد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه گرد

برای تولید میزهای شیشه ای گرد آشپزخانه با قطر کمتر از 120 سانتی متر از روش دستی و میزهای شیشه ای با قطر بیش از 120 سانتی متر از دستگاه CNC ، WATERJET و MASTER استفاده می شود .

 

میز شیشه ای آشپزخانه حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه اسیدکاری شده 

طرح خاصی از میزهای تمام شیشه ای آشپزخانه که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع میزها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر استفاده خواهد شد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه هوشمند 

در این طرح از میزهای شیشه ای با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است میز شیشه ای آشپزخانه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

میز شیشه ای آشپزخانه هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح میز شیشه ای معرفی شده است .

 

میز شیشه ای آشپزخانه ضخیم 

برای تولید میزهای شیشه ای آشپزخانه با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز آشپزخانه 6 نفره باید از شیشه های 16 میل شفاف یا رنگی بکار برد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه رفلکس 

در این طرح از میزهای شیشه ای جدید و مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش ، سیز و زرد وجود دارد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه دو طبقه 

با توجه به اینکه اغلب میزهای شیشه ای فاقد کشو است به همین دلیل بهتر است که از میزهای دو طبقه بکار برد ، طبقه شیشه ای توسط یراق های استیل به شیشه متصل خواهد شد ، میزهای دو طبقه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای آشپزخانه دو طبقه 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای آشپزخانه تاشو 

طرح خاص دیگری از میزهای شیشه ای که با سیستم تاشو کار می کند ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه - اینستاگرام

 

میز شیشه ای آشپزخانه - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز شیشه ای آشپزخانه به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای آشپزخانه و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز شیشه ای آشپزخانه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز شیشه ای آشپزخانه در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از مدرنترین دستگاه های صنعت شیشه صورت می گیرد و تمامی شیشه ها دارای درجه کیفیت +A می باشد .

 

میز شیشه ای مدرن

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه دو طبقه 

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای آشپزخانه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند