فهرست این مقاله

میز شیشه ای تلویزیون جدید

تولید انواع میز شیشه ای تلویزیون جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند              0912823524202188621912

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میزهای شیشه ای به دلیل محبوبیت بسیار زیاد در بین طراحان دکوراسیون حرفه ای در دنیا و همچنین تاثیر فراوان در طراحی مناسب یک ساختمان به کرات در طرح های مختلفی تولید شده است در این مقاله به بررسی یکی از کاربردی ترین آن ها یعنی میز میز شیشه ای تلویزیون جدید می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله میز شیشه ای تلویزیون جدید را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – خم

به طور کلی میزهای شیشه ای به دو دسته ی میزهای شیشه ای خم و میزهای شیشه اید لیزری تقسیم می شود که در این بین میز شیشه ای خم جذاب ترین نوع میز شیشه ای محسوب می شود که برای تولید آن ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – کریستال

میزهای شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میز شیشه ای استفاده کرد ، به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی بکار برد .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – با پایه فلزی

در این طرح میز شیشه ای از ترکیب شیشه های خم و پایه های استیل تشکیل شده است به طوری که یک طرف میز ، شیشه خم 90 درجه و طرف مقابل شیشه به پایه استیل چسبیده می شود ، میزهای پایه فلزی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – تاشو

طرح خاص دیگری از میزهای شیشه ای که از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثایت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میز شیشه ای تلویزیون جدید بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار خواهد گرفت .

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید – مات 

میزهای شیشه ای مات نیز به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید می شود در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید - اینستاگرام

 

میز شیشه ای تلویزیون جدید - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز شیشه ای تلویزیون جدید به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای تلویزیون جدید و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند میز شیشه ای تلویزیون جدید مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز شیشه ای تلویزیون جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میزهای پایه فلزی

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

میز شیشه ای تلویزیون جدید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای تلویزیون جدید در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www,wayfair.ir

تیم تحریریه کولیوند