فهرست این مقاله

میز شیشه ای مات

تولید انواع میز شیشه ای مات در صنایع شیشه و آینه کولیوند                      0912823524202188621912

 

میز شیشه ای مات

 

میز شیشه ای مات

میزهای تمام شیشه ای از جذاب ترین طرح های میز مبلمان و میز اداری محسوب می شود که در ابعاد و طرح های مختلفی تولید شده است ، این نوع میزها با نام میز مدرن و لاکچری نیز شناخته شده که در این مقاله به طور اختصاصی به میز شیشه ای مات و ویژگی های آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله میز شیشه ای مات  را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز شیشه ای مات – خم

به طور کلی میزهای تمام شیشه ای به دو دسته ی میزهای شیشه ای لیزری و میزهای شیشه ای خم تقسیم می شود که در این بین برای تولید میز شیشه ای خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله یس بعدی یک قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز شیشه ای مات – رنگی 

با تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنقش می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میز شیشه ای استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ از شیشه های مشکی بکار برده خواهد شد .

 

میز شیشه ای مات – طرح دار 

در صنایع کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی میزهای تمام شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مموعه را روی شیشه حکاکی کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، میزهای طرح دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز شیشه ای مات – ناهارخوری

میزهای تمام شیشه ای ناهارخوری با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال 20 میل تولید می شود به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای ناهارخوری 10 نفره از شیشه های 20 میل استفاده خواهد شد ، میزهای ناهارخوری در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای مات – جلو مبلی 

برای تولید میزهای شیشه ای جلو مبلی بهتر است که از شیشه های کریستالی 12 میلی استفاده کرد به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی با ابعاد 100 * 100 سانتی متر از شیشه های 12 میل کریستال بکار برده خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های جلو مبلی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز شیشه ای مات – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای مات - اینستاگرام

 

میز شیشه ای مات - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز شیشه ای مات به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای مات  و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد .

شایان ذکر است تولید میز شیشه ای مات در صنایع شیشه و آیبنه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

میز شیشه ای مات

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای مات در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند