فهرست این مقاله

کاسه روشویی شیشه ای

تولید انواع کاسه روشویی شیشه ای در صنایع شیشه کولیوند                                  0912283524202188621912

 

کاسه روشویی شیشه ای

 

کاسه روشویی شیشه ای

کاسه های روشویی با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شود که متداول ترین آن ها کاسه سرامیکی ، کاسه سنگی و کاسه چوبی ضد آب است اما در جدیدترین طرح با استفاده از شیشه های کریستالی و رنگی جذاب ترین نوع کاسه های روشویی با نام کاسه روشویی مدرن شیشه ای تولید شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی کاسه های روشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله کاسه روشویی شیشه ای را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

کاسه روشویی شیشه ای – کریستال

به طور کلی کاسه های روشویی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و ;کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این نوع شیشه ها در ضخامت های 8 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

کاسه روشویی شیشه ای – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی دو رو نما و همچنین یک رو نما یا لاکوبل می توان از این نوه شیشه ها رای تولید کاسه های روشویی استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی بکار برد .

 

کاسه روشویی شیشه ای – طرح دار

در صنایع شیشه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندلاست و چاپ طرح های مختلفی روی کاسه های روشویی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

کاسه روشویی شیشه ای – مات 

کاسه های روشویی مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های مات بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

کاسه روشویی شیشه ای – 20 میل 

در پروزه هایی که ابعاد کاسه روشویی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی نیز برخوردار خواهد شد .

 

کاسه روشویی شیشه ای – هوشمند 

جدیدترین طرح کاسه های روشویی که با نام شیشه هوشمند شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل خواهند شد .

 

کاسه روشویی شیشه ای - اینستاگرام

 

کاسه روشویی شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش کاسه روشویی شیشه ای به صنایع شیشه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت کاسه روشویی شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری کاسه روشویی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید کاسه روشویی شیشه ای در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

 

کاسه روشویی شیشه ای

کاسه روشویی شیشه ای

کاسه روشویی شیشه ای

کاسه روشویی شیشه ای

کاسه روشویی شیشه ای

کاسه روشویی شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کاسه روشویی شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند