فهرست این مقاله

گنبد شیشه ای رنگی

تولید انواع گنبد شیشه ای رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

 

گنبد شیشه ای رنگی

 

گنبد شیشه ای رنگی

طرح جدیدی از اجرای سقف های شیشه ای که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و امروزه به کرات در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های محنی سقف و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی رنگی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

گنبد شیشه ای  – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت خم شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شود برخلاف شیشه های ساده برنده نخواهد بود .

 

گنبد شیشه ای رنگی – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های خم که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه خم با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد به طوری که حتی اگر شیشه ها شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

گنبد شیشه ای رنگی – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های خم به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، گنبدهای شیشه ای فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

گنبد شیشه ای رنگی – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش میزان آلودگی صوتی بهتر است که از شیشه های منحنی دوجداره استفاده کرد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه خم با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط اسپیسرهای فلزی به یکذیگر چسبیده خواهند شد .

 

گنبد شیشه ای رنگی – استین گلاس 

طرح جدیدی از سقف های شیشه ای که با استفاده از شیشه هاید استین گلاس اجرا می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که میله های فلزی رنگی بین شیشه ها قرار گرفته و روی شیشه حکاکی خواهد شدبدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

گنبد شیشه ای رنگی - اینستاگرام

 

گنبد شیشه ای رنگی - واتساپ

 

 

جهت سفارش گنبد شیشه ای رنگی به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

گنبد شیشه ای رنگی

گنبد شیشه ای رنگی

گنبد شیشه ای رنگی

گنبد شیشه ای رنگی

گنبد شیشه ای رنگی

گنبد شیشه ای رنگی

گنبد شیشه ای رنگی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های محنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند