فهرست این مقاله

آینه آرایشگاه گنبدی

تولید انواع آینه آرایشگاه گنبدی در صنایع شیشه و آینه کولیوند             0912823524202188621912

 

آینه آرایشگاه گنبدی

 

آینه آرایشگاه گنبدی

آینه های دکوراتیو آرایشگاهی در طرح های بسیار متنوعی تولید شده است که هر یک از آن ها در فضای داخلی خاصی استفاده می شود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های آرایشگاهی بک لایت و مدرن به طور کامل و اختصاصی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های آرایشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه آرایشگاه گنبدی – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه آرایشگاه گنبدی – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه ها در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه گنبدی – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمایس زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های فریم استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن ها استیل 304 محسوب می شود .

 

آینه آرایشگاه گنبدی – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

آینه آرایشگاه گنبدی – گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بر دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER بکار برده خواهد شد در این صورت تمامی آینه ها به صورت دقیق برش داده می شود .

 

آینه آرایشگاه گنبدی - اینستاگرام

 

آینه آرایشگاه گنبدی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه آرایشگاه گنبدی به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های آرایشی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های آرایشی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه گنبدی

آینه آرایشگاه گنبدی

آینه آرایشگاه گنبدی

آینه آرایشگاه گنبدی

آینه آرایشگاه گنبدی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر  پیرامون آینه های قدی در سرارسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند