فهرست این مقاله

آینه اتاق بچه

تولید آینه اتاق بچه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                                    0912823524202188621912

 

آینه اتاق بچه

 

آینه اتاق بچه

آینه های دکوراتیو در اتاق خواب ها دارای دسته بندی بسیار گوناگونیست به طوری که هر یک از آن ها برای اتاق خاصی استفاده می شود ، یکی از دغدغه های رایج طراحان دکوراسیون طراحی داخلی اتاق خواب است به همین دلیل در این مقاله به بررسی انواع آینه اتاق بچه و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های اتاق خواب در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه اتاق نوزاد را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه اتاق بچه – سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه به عنوان آینه اصلی در نظر گرفته شده سپس تعدادی آینه ابزار خورده با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود به طوری که آینه تصاویر را به صورت سه بعدی نمایش خواهد داد .

 

آینه اتاق بچه – با قاب استیل 

در این طرح از آِینه های اتاق نوزاد یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای طوسی و مشکی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه اتاق بچه – چراغ دار

متداول ترین طرح آینه های اتاق خواب که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود و دور آن به فاصله ی هر 20 سانتی متر سوراخ خواهد شد و در نهایت لامپ های مخصوص گریم داخل سوراخ ها قرار داده می شود .

 

آینه اتاق بچه – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های اتاق خواب که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده استا برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست شده و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت می گیرد .

 

آینه اتاق بچه – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر می توان طرح های مختلفی را روی آینه ها اتاق خواب حکاکی یا اینگریوینگ کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد .

 

آینه اتاق بچه – بلوتوث دار 

جدیدترین طرح از آینه های اتاق بچه که یک صفحه نمایش جلوی آینه و اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه اتاق بچه – قدی

آینه های قدی اتاق کودک کاربردی ترین طرح آینه های اتاق محسوب می شود این نوع آینه ها در ابعاد استاندارد 80 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی متر تولید خواهد شد ، آینه های قدی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

آینه اتاق بچه – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در اینت صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه اتاق بچه – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های اتاق بچه که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت . .

 

آینه اتاق بچه – گرد 

برای تولید آینه های گرد مدرن و جدید با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بردستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه MASTER و CNC بکار خواهد شد  آینه های گرد فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

آینه اتاق بچه – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها با نام آینه متحرک نیز شناخته شده است .

 

آینه اتاق بچه - اینستاگرامآینه اتاق بچه - اینستاگرام

 

آینه اتاق بچه - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه اتاق بچه به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه اتاق نوزاد و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه اتاق نوزاد مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه اتاق نوزاد در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

آینه اتاق بچه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه اتاق نوزاد در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند