فهرست این مقاله

آینه باشگاه بدنسازی

تولید انواع آینه باشگاه بدنسازی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                    0912823524202188521912

 

آینه باشگاه بدنسازی

 

آینه باشگاه بدنسازی

آینه های داخل یک باشگاه ورزشی باید دارای ویژگی های خاصی مانند ابعاد بزرگ و یک تکه ، نورپردازی طبیعی دور آینه و قاب پهن جهت ثابت ماندن آینه روی دیوار باشد از همین ور در این مقاله به بررسی انواع آینه های باشگاهی و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های باشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه های بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه باشگاه بدنسازی – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های باشگاهی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته سده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED  های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت ، آینه های بک لایت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل نیز ابعاد آینه ها دقیق می باشد .

 

آینه باشگاه بدنسازی – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های باشگاهی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاتب قرار خواهند گرفت ، آینه های چراغ دار در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه باشگاه بدنسازی – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد آینه های با قاب در مجله the best design به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

آینه های فریم استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن ها استیل 304 به شمار می رود البته سایر کدها نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند .

 

آینه باشگاه بدنسازی – گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بر دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER بکار برده خواهد شد به طور مثال برای یک آینه گرد قطر 150 سانتی متر از دستگاه CNC استفاده می شود ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های گرد بکار برد چرا که فضای کمتری اشغال خواهد شد .

 

آینه باشگاه بدنسازی – کریستال 

آینه های باشگاهی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع آینه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد ، آینه های کریستالی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه باشگاه بدنسازی – موج دار 

در این طرح خاص خمیدگی های متعددی اطراف آینه ایجاد می شود و یک آینه مسطح مینیمال وسط کار قرار گرفته است ، آینه موج دار یک آینه سوپر لاکچری به شمار می رود .

 

آینه باشگاه بدنسازی – انتیک 

خاص ترین نوع آینه های ورزشی که اسیدهای رنگی مدرن به صورت نامنظم روی آینه ریخته خواهد شد آینه انتیک در طراحی دکوراسیون کلاسیک بکار می رود .

 

آینه باشگاه بدنسازی – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه های ورزشی استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه باشگاه بدنسازی - اینستاگرام

 

آینه باشگاه بدنسازی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه باشگاه بدنسازی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های باشگاهی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های باشگاهی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بندسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های ورزشی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند