فهرست این مقاله

آینه با قاب فلزی

تولید انواع آینه با قاب فلزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                       0912823524202188621912

 

آینه با قاب فلزی

 

آینه با قاب فلزی

آینه های قاب دار به طبع از نمای بسیار جذاب تری نسبت به آینه های فریم لس برخوردار است این نوع آینه ها در اشکال هندسی مختلف قابل تولید می باشد ، در این مقاله به بررسی انواع آینه با قاب فلزی و ویژگی های هر یک از آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های با قاب فلزی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه با قاب استیل را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه با قاب فلزی – استیل

محبوب ترین طرح آینه های قاب دار که از پروفیل های استیل طلایی و نقره ای رنگی تشکیل شده است ، ساختار قاب های استیل به گونه ای است که علاوه بر نمای بسیار زیبا از مقاومت مطلوبی نیز برخوردار می باشد .

 

آینه با قاب فلزی – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های قاب دار که با نام آینه های چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب فلزی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه با قاب فلزی – بک لایت

طرح جذاب دیگری از آینه های با قاب فلزی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست شده و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه با قاب فلزی – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های با قاب فلزی تولید شده که اغلب به صورت قدی بوده و لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی می شود ، این نوع آینه ها در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد .

 

آینه با قاب فلزی – دو طرفه

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه استفاده کرد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه با قاب فلزی – قدی 

آینه های قدی با قاب فلزی برون تردید کاربردی ترین طرح آینه با قاب محسوب می شود این نوع آینه ها در ابعاد استاندارد 80 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی متر تولید خواهد شد .

 

آینه با قاب فلزی – قاب چوبی 

به طور کلی آینه هاب قاب دار چوبی به سه دسته ی قاب ام دی اف ، پی وی سی و چوبی راش تقسیم می شود که در این بین آینه با چوب بسیار جذاب تر و زیباتر به نظر می رسد .

 

آینه با قاب فلزی - اینستاگرام

 

آینه با قاب فلزی - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه با قاب فلزی

برای اطلاع از قیمت آینه با قاب فلزی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه با قاب فلزی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه با قاب فلزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

آینه با قاب فلزی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه با قاب فلزی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

تیم تحریریه کولیوند