فهرست این مقاله

آینه بک لایت بزرگ

تولید انواع آینه بک لایت بزرگ در صنایع شیشه و آینه کولیوند                      0912823524202188621912

 

 

آینه بک لایت بزرگ

 

آینه بک لایت بزرگ

آینه های دکوراتیو نورپردازی شده به بخش های مختلفی تقسیم می شود که در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن به کرات مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های نوری از جمله آینه نور مخفی بلوتوثی به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو نوری در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه نوری لمسی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه بک لایت بزرگ – تاچ 

طرح جدیدی از آینه های نوری که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با تاچ مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه بک لایت بزرگ – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه بک لایت بزرگ – آرایشگاه

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های نور مخفی و چراغ دار اجرا شده که اغلب لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی خواهد شد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه بک لایت بزرگ – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه بک لایت بزرگ – قدی 

رایج ترین طرح آینه های نور مخفی بدون تردید آینه قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 80 * 200 سانتی متر تولید خواهد شد این نوع آینه ها بیشتر در ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد ، آینه های قدی نوری فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه بک لایت بزرگ – گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بر دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER بکار برده خواهد شد ، آینه های گرد در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی ان قرار خواهند گرفت .

 

آینه بک لایت بزرگ – بی نهایت 

در این طرح یک عمق نورپردازی مخفی بی نهایت در آینه ایجاد شده است که موجب یک نمای بسیار زیبا و خاص خواهد شد این نوع آینه ها با نام آینه اینفینیتی نیز شناخته شده می باشد .

 

آینه بک لایت بزرگ - اینستاگرام

 

آینه بک لایت بزرگ - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه بک لایت بزرگ را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت آینه های نور مخفی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های نور مخفی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش متسقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه بک لایت بزرگ

آینه بک لایت ارزان

آینه بک لایت بزرگ

آینه بک لایت ارزان

آینه بک لایت بزرگ

آینه بک لایت بزرگ

آینه بک لایت بزرگ

آینه بک لایت بزرگ

آینه بک لایت بزرگ

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های نور مخفی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند