فهرست این مقاله

آینه دستشویی جدید

تولید انواع آینه دستشویی جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                      0912823524202188621912

 

آینه دستشویی جدید

 

آینه دستشویی جدید

انتخاب آینه سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود چرا که این نوع آینه ها تاثیر بسیار زیادی در تزیین فضای داخلی سرویس بهداشتی دارد در این مقاله انواع آینه دستشویی جدید تولید شده در سراسر دنیا را بررسی خواهیم کرد و ویژگی های هر یک را به طور جداگانه شرح می دهیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی رسمی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف آینه های مدرن از جمله آینه دستشویی جدید را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کاها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه دستشویی جدید نورپردازی شده

محبوب ترین نوع آینه های روشویی که یک آینه با ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس با استفاده از LED های رنگی و ورق های PVC پشت آینه نورپردازی خواهد شد البته بهتر است که حاشیه دور آینه با پهنای مشخصی سندبلاست شود در این صورت نورپردازی مخفی از این قسمت نیز نمایان می شود .

 

آینه دستشویی جدید لمسی

طرح جدیدی از آینه های با نور مخفی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی پشت آینه روشن می شود سپس با لمس کردم همان قسمت نور مخفی خاموش خواهد شد ضمنا دما و ساعت نی روی این نوع آینه ها نمایش داده می شود .

 

آینه دستشویی جدید ریموت دار

طرح دیگری از آینه های روشویی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه نمایش داده می شود حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد ، جدیدترین نوع آینه های ریموت دار به صورت طرح شکسته و نامتقارن تولید می شود .

 

آینه دستشویی جدید ونیزی

لوکس ترین نوع آینه های روشویی که برای اولین بار در کشور ایتایا تولید شد ، آینه ونیزی با نام آینه های منبت کاری شده نیز نشاخته شده است فرآیند تولید این نوع آینه ها بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل قیمت آینه ونیزی نسبت به سایر آینه های دکوراتیو بیشتر می باشد .

 

آینه دستشویی جدید رنگی

همانطور که در مقاله های دیگری نیز شرح داده شد رنگ ها تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند به همین دلیل بهتر است که از آینه های رنگی مطابق با رنک های بکار رفته در فضای داخلی استفاده کرد به طور مثال برای تولید آینه روشویی ساختمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از آینه برنز بکار برد .

 

آینه دستشویی جدید سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس تعدادی آینه ابزار خورده با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده خواهد شد در این صورت نمای سه بعدی داخل آینه ها ایجاد خواهد شد ، در طرح های جدید آینه های سه بعدی به صورت نورپردازی شده تولید می شوند .

 

آینه دستشویی جدید طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه های دستشویی به صورت مات و رتگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان  حاشیه دور آینه را سندبلاست کرد .

 

آینه دستشویی جدید حسگری

در این طرح با حرکت دست از تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، آینه دستشویی جدید حسگری در دنیا نیز فقط در کشورهای محدودی مانند کشور ایتالیا تولید می شود به همین دلیل از آن می توان به عنوان خاص ترین نوع آینه روشویی نام برد .

 

آینه دستشویی جدید اکریلیک 

طرح دیگری از آینه های دستشویی که با استفاده از قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک حروف الفبا در قالب خاصی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود ، آینه های اکریلیک در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه دستشویی جدید صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های روشویی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید و ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید لازم به ذکر است آینه دستشویی جدید صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه دستشویی جدید با قاب استیل

در این طرح از آینه های دستشویی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار می رود ، آینه های قاب استیل در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های قاب اسیتل معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه دستشویی جدید کودک

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های کودک در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهد گرفت .

 

آینه دستشویی جدید دو طرفه 

در سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه های دستشویی دو طرفه اجرا می شود بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان استفاده کرد ، این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه دستشویی جدید دو طرفه بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضای اضافی اشغال نخواهد شد .

 

آینه دستشویی جدید بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های دستشویی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

آینه های اینفینیتی با استفاده از برق 12 ولت کار می کند لذا خظر برق گرفتگی به طور کامل از بین می رود و استانداردهای بین المللی رعایت خواهد شد .

 

آینه دستشویی جدید - اینستاگرام

 

آینه دستشویی جدید - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه دستشویی جدید

برای اطلاع از قیمت آینه دستشویی جدید و سفارش آن می توانید با شماره های 02188621912 – 09128235242 – 09122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه دستشویی جدید مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه دستشویی جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دستشویی جدید

آینه روشویی

آینه

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

آینه دستشویی جدید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه دستشویی جدید در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند