فهرست این مقاله

آینه دور لامپ

تولید انواع آینه دور لامپ در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                               0912823524202188621912

 

آینه دور لامپ

 

آینه دور لامپ

طراحی دکوراسیون داخلی امروزه دستخوش تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است به طوری که هر روش شاهد عناصر تزیینی جدید جهت طراحی داخلی هستیم ، یکی از موارد بسیار مهم در ارتقای سطح طراحی یک ساختمان استفاده از آینه های دکوراتیو می باشد در این مقاله به بررسی جدیدترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه دور لامپ شناخته شده است می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف آینه های دکوراتیو از جمله آینه دور لامپ را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

ساختار آینه دور لامپ به گونه ای است که تعدادی لامپ کم مصرف اما با ظاهر لامپ های پر مصرف قدیمی دور آینه ی فریم لس با با فریم قرار دارد ، برای تولید این نوع آینه ها ابتدا یک آینه با ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس حاشیه دور آینه با فاصله ی هر 10 سانتی متر به قطر 4 سانتی متر سوراخ خواهد شد و لامپ ها داخل سوراخ قرار داده می شود .

 

آینه دور لامپ – لمسی

طرح جدیدی از آینه های دور لامپ که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه لامپ ها روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت لامپ ها خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه دور لامپ – ریموت دار

طرح دیگری از آینه های لامپ دار که با استفاده از ریموت لامپ های دور آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور توسط ریموت تغیر داده خواهد شد به طور مثال با فشردن دکمه ی fade نورهای مختلف به صورت اسلایشو نمایش داده می شوند .

 

آینه دور لامپ – با قاب

در برخی از طرح های آینه لامپ دار دور آینه یک فریم پی وی سی یا چوبی قرار می گیرد به طوری که لامپ های کم مصرف روی فریم جاگذاری می شوند ، در صنایع شیشه و آینه کولیوند یک کارگاه مجزا جهت تولید قاب های چوبی راه اندازی شده است .

 

آینه دور لامپ – رنگی

به طبه همه شما از تاثیر بسیار زیاد رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی مطلع هستید به همین دلیل بهتر است که از آینه های رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی جهت تولید آینه دور لامپ استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از آینه های نقره ای یا دودی استفاده کرد .

 

آینه دور لامپ – سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس تعدادی آینه ابزار خورده به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود به طوری که آینه تصاویر را به صورت سه بعدی انعکاس می دهد .

 

آینه دور لامپ – گرد

جهت برش آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی ( گرد بر ) و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود ، طرح آینه ها باید یا توجه به طراحی دکوراسیون داخلی تعیین گردد ضمنا آینه های بیضی بر خلاف آینه های گرد دارای دو قطر متفاوت است و اغلب به صورت قدی نصب می شود .

 

آینه دور لامپ – حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است و به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، لازم به ذکر است آینه دور لامپ حسگری در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه دور لامپ – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های لامپی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید لازم به ذکر است آینه دور لامپ صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت آینه دور لامپ مدرن تقریبا دو برابر آینه های نوری ساده و قاب دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان ساختمانی از این نوع آینه ها در پروژه های لوکس و خاصی استفاده می کنند ، آینه دور لامپ صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه های لامپی معرفی شده است .

 

آینه دور لامپ – با قاب استیل 

در این طرح از آینه های لامپی مدرن که یک قاب استیل طلایی و نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق می باشد .

 

آینه دور لامپ – آرایشگاه 

برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های دور لامپ قدی اجرا شده که لوگوی محموعه نیز روی آینه حکاکی می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های آرایشگاه در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه دور لامپ – دو طرفه 

برای سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه استفاده کرد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .و

 

آینه دور لامپ – متحرک 

با تولید آینه های لامپی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید آینه های متحرک در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

 

چنانچه قصد سفارش آینه دور لامپ را به صنایع شیشه و آینه کولیوند دارید از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت آینه لامپ و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه لامپ مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه لامپ در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور چراغ دار

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

آینه دور لامپ

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه دور لامپ در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند