فهرست این مقاله

آینه دو سر گرد

تولید انواع آینه دو سر گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند                     0912823524202188621912

 

آینه دو سر گرد

 

آینه دو سر گرد

آینه های دکوراتیو مدرن همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد جذاب ترین طرح آینه های تولید شده در صنعت آینه محسوب می شود که در اغلب پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های بیضی و گرد خاص می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های بیضی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه دو سر گرد – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های مدرن که با نام آینه چراغ دار و هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه دو سر گرد – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های مدرن که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های pvc و led  های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه دو سر گرد – قاب استیل

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

آینه دو سر گرد – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از اینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه دو سر گرد – آرایشگاه

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های ترکیبی بک لایت و چراغ دار تولید می شود به طوری که از آن ها در پروژه های خاص ساختمانی استفاده خواهد شد .

 

آینه دو سر گرد – قدی 

کابردی ترین طرح آینه های بیضی بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 90 * 220 سانتی متر قابل تولید است .

 

آینه دو سر گرد - اینستاگرام

 

آینه دو سر گرد - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش آینه دو سر گرد

برای اطلاع از قیمت آینه های مدرن در صنایع کولیوند و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های دکوری در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دو سرگرد

آینه دو سر گرد

آینه دو سر گرد

آینه دو سر گرد

آینه دو سر گرد

آینه دو سر گرد

آینه دو سر گرد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند