فهرست این مقاله

آینه دکوراتیو مینیمال

تولید انواع آینه دکوراتیو مینیمال در صنابع شیشه و آینه کولیوند                09128235242 02188621912

 

آینه مینیمال

 

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه های دکوراتیو با توجه به اینکه در طرح های بسیار مختلفی تولید می شود هر یک از آن ها در قسمت خاصی از ساختمان استفاده می شود به طوری که طراحان دکوراسیون داخلی از آن جهت ارتقای سطح طراحی بکار خواهند برد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های دکوراتیو می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های مینیمال در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه دکوری بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه دکوراتیو مینیمال – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های دکوری مدرن و لاکچری بدون تردید آینه قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 180 سانتی متر تولید می شود البته که در ابعاد دیگری نیز قابل تولید می باشد ، آینه های قدی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه دکوراتیو مینیمال – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های دکوری که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ هاص مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

آینه های چراغ دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه دکوراتیو مینیمال – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های دکوری که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت ، آینه های بک لایت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و هلند به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه دکوراتیو مینیمال – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های قاب استیل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه دکوراتیو مینیمال – کریستال 

آینه های مدرن از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه های کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

آینه دکوراتیو مینیمال - اینستاگرام

 

آینه دکوراتیو مینیمال - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه دکوراتیو مینیمال به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های دکوری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های دکوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهند گرفت .

ساعت کاری کارخانه در وزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شدهع نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

آینه دکوراتیو مینیمال

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند