فهرست این مقاله

آینه دیواری مینیمال

تولید انواع آینه دیواری مینیمال در صنایع شیشه کولیوند                                  0912823524202188621912

 

آینه دیواری مدرن

 

آینه دیواری مینیمال

آینه های دکوراتیو مدرن دارای دسته بندی های مختلفی است به طوری که هر یک از طرح ها در قسمت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی به انواع آینه های با طرح خاص یا همان آینه های هندسی شکل نامتقارن به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های مدرن در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت زیر و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه دیواری مینیمال – بک لایت

رایج ترین طرح آینه های مدرن که با نام آآینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه دیواری مینیمال – چراغ دار 

محبوب ترین طرح آینه های دکوری که با نام آینه چراغ دار شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه دیواری مینیمال – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه دیواری مینیمال – آرایشگاه

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های مدرن ترکیبی بک لایت و چراغ دار استفاده می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، آینه های آرایشگاهی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه دیواری مینیمال – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار می رود این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه دیواری مینیمال – بی نهایت 

در این طرح یک عمق نورپردازی بی نهایت داخل آینه ایجاد می شود به طوری که آینه تصاویر را به صورت دنبابه دار منعکس می کند و در طیف وسیع رنگی قابل تولید است .

 

آینه دیواری مینیمال - اینستاگرام

 

آینه دیواری مینیمال - واتساپ

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش آینه دیواری مینیمال

برای اطلاع از قیمت آینه های مدرن و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های مدرن در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دیواری با شلف

آینه دیواری قاب دار

آینه مدرن

آینه دیواری مینیمال

آینه دیواری مینیمال

آینه دیواری مینیمال

آینه دیواری مینیمال

آینه دیواری مینیمال

آینه دیواری مینیمال

آینه دیواری مینیمال

آینه دیواری مینیمال

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دکوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند