فهرست این مقاله

آینه روشویی تهران

تولید انواع آینه روشویی تهران در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                         09128235242 02188621912

 

آینه روشویی تهران

 

 

آینه روشویی تهران

یکی از دغدغه های اساسی طراحان دکوراسیون داخلی مربوط به طراحی فضای سرویس بهداشتی است چرا که در سراسر دنیا اهمیت ویژه ای به تزیین فضای سرویس بهداشتی داده می شود ، از مهم ترین بخش های طراحی سرویس بهداشتی می توان به روشویی سرویس اشاره کرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه روشویی تهران می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های روشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف آینه روشویی تهران را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

برای انتخاب یک آینه روشویی تهران مناسب باید مواردی چون طرح و ابعاد سنگ روشویی ، رنگ های بکار رفته در فضای داخلی سرویس بهداشتی ، و متراژ فضای داخلی را در نظر گرفت ، تمامی آینه های سرویس بهداشتی که در زیر معرفی شده اند جدیدترین و مدرن ترین آینه های روشویی محسوب می شوند .

 

آینه روشویی تهران – ابزار خورده

ساده ترین حالت آینه های روشویی که یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس حاشیه دور آینه توسط دستگاه تراش بابلونی ایتالیا ابزار پخ زده می شود ، فاصله لبه آینه تا ابزار پخ را می توان روی 1.5 ، 2 و 3 سانتی متر تنظیم کرد این نوع آینه با نام آینه تراش خورده نیز شناخته شده است .

 

آینه روشویی تهران – سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس تعدادی آینه با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود به طوری که آینه تصاویر را به صورت سه بعدی منعکس خواهد کرد .

 

آینه روشویی تهران – ونیزی

یکی از محبوب ترین آینه های روشویی در سراسر دنیا که برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد و با نام آینه منسبت کاری شده نیز شناخته شده است ، فرآیند تولید آینه های ونیزی زمانبر و پیچیده می باشد به همین دلیل از قیمت بالایی نسبت به سایر آینه های روشویی برخوردار است .

 

آینه روشویی تهران – نوری

آینه های با نورپردازی مخفی اخیرا در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی به کرات استفاده شده به طوری که در فروشگاه های اینترنتی بزرگی مانند آمازون بیشترین فروش را داشته است ، برای تولید آینه های نوری ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس با استفاده از LED های رنگی و ورق های PVC پشت آینه نورپردازی خواهد شد .

 

آینه روشویی تهران – لمسی

طرح جدیدی از آینه های با نورپردازی مخفی که با لمس مکردن قسمت تعیین شده روی آینه ( علامت پاور ) نور مخفی روش شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش خواهد شد ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند است .

 

آینه روشویی تهران – ریموت دار

یکی دیگر از طرح های آینه با نورپردازی مخفی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی افکت فید ( Fade ) نورهای رنگی پشت سر هم نمایش داده می شوند .

 

آینه روشویی تهران – حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه حسگری بسیار زمانبر و یپیچده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است آینه روشویی تهران حسگر حرکتی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراجحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت آینه روشویی تهران حسگری تقریبا 30 درصد از آینه های روشویی ساده بیشتر است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها فقط در ساختمان های لوکس استفاده می کنند ضمنا قیمت آینه روشویی تهران حسگری در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه روشویی معرفی شده است .

 

آینه روشویی تهران – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی باز کردن آب گرم در حمام بهتر است که از آینه های هوشمند ضد بخار در این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی اینه بخار روی آن محو خواهد شد آینه روشویی تهران ضد بخار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوارسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

قیمت آینه روشویی تهران ضد بخار تقریبا دو برابر آینه های روشویی ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها در پروزه های لوکس و خاصی استفاده می کنند .

 

آینه روشویی تهران – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های روشویی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه روشویی تهران – اتاق کودک 

برای اتاق های کودک نوعی از آینه های روشویی طراحی شده است که قاب های صورتی و سفید دور آینه قرار گرفته و شخصیت های برجسته انیمیشنی مانند بتمن و باب اسفنجی روی آینه حکاکی شده است .

 

آینه روشویی تهران – قاب استیل 

در این طرح از آینه های روشویی جدید یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه روشویی تهران – کودک 

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های روشویی طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های کودک در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه روشویی تهران – دو طرفه

در سرویس بهداشتی های بزرگ بهتر سات که از نوعی آینه های دو طرفه مدرن بکار برد بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان استفاده کرد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار خواهد گرفت .

 

آینه روشویی تهران – متحرک 

با تولید آینه های روشویی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه روشویی تهران متحرک بکار برد چرا که هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

 

آینه روشویی تهران - اینستاگرام

 

آینه روشویی تهران - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه روشویی تهران

برای اطلاع از قیمت آینه روشویی تهران و سفارش آن می توانبد با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه روشویی تهران مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه روشویی تهران در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه ها و متدهای صنعت شیشه صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه روشویی با نورمخفی

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

آینه روشویی تهران

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه روشویی تهران در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند