فهرست این مقاله

آینه سه بعدی گرد

تولید انواع آینه سه بعدی گرد در صنایع شیشه کولیوند                         0912823524202188621912

 

آینه سه بعدی گرد

 

آینه سه بعدی گرد

آینه های دکوراتیو نورپردازی شده به طور کلی به دو دسته ی آینه های نوری یک بعدی و آینه های نوری سه بعدی تقسیم می شود که در این بین آینه های 3D از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های نوری و ویزگی های آن به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه دکوراتیو 3D را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه سه بعدی گرد – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه چراغ دار شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرخله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه سه بعدی گرد – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه سه بعدی گرد – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور اینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید  از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های قاب استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن ها استیل 304 محسوب می شود .

 

آینه سه بعدی گرد – دو ظرفه

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه سه بعدی گرد – آرایشگاه

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های بک لایت استفاده شده که با آینه های چراغ دار ترکیب خواهد شد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی ورد استفاده قرار خواهد گرفت ، آینه های آرایشگاه فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه سه بعدی گرد - اینستاگرام

 

آینه سه بعدی گرد - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه سه بعدی گرد به صنایع شیشه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های دکوراتیو و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های سوپر کلیر در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قاب استیل گرد

آینه پشت گرد

آینه سه بعدی گرد

آینه سه بعدی گرد

آینه سه بعدی گرد

آینه سه بعدی گرد

آینه سه بعدی گرد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های 3d در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند