فهرست این مقاله

آینه قاب دار استیل

تولید انواع آینه قاب دار استیل در صنایع شیشه و آینه کولیوند                 0912823524202188621912

 

آینه قاب دار استیل

آینه قاب دار استیل

آینه های دکوراتیو مدرن به طور کلی به دو دسته ی آینه های بدون فریم و آینه های با فریم تقسیم می شود که در این بین آینه های با فریم از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های با فریم به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های فریم دار در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه فریم دار مدرن را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قاب دار – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های با فریم که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه قاب دار استیل – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های با فریم که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه قاب دار استیل – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های فریم دار بدن تردید  آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر تولید می شود در حالی که در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است .

 

آینه قاب دار استیل – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و های گلاس های رنگی می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه قاب دار استیل – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های ترکیبی بک لایت و چراغ دار بکار می رود ، این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

آینه قاب دار استیل - اینستاگرام

 

آینه قاب دار استیل - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشنسان صنایع شیشه کولیوند جهت سفارش آینه قاب دار استیل

برای اطلاع از قیمت آینه های مدرن و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های مدرن در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قاب دار استیل

آینه قاب دار استیل

آینه قاب دار استیل

آینه قاب دار استیل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند