فهرست این مقاله

آینه قدی دو طرفه

تولید انواع آینه قدی دو طرفه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                       0912823524202188621912

 

 

آینه قدی دو طرفه

 

آینه قدی دو طرفه

آینه های دکوراتیو از نظر شکل هندسی در طرح های بسیار مختلفی تولید شده است به طوری که هر یک از طرح ها در پروژه خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های ایستاده و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های ایستاده در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه ایستاده قاب فلزی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivadcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قدی دو طرفه – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های ایستاده که با نام آینه چراغ دار شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی دو طرفه – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های ایستاده که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه قدی دو طرفه – آرایشگاه 

در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نوعی از آینه های مدرن بکار خواهند رفت که از ترکیب آینه های بک لایت و چراغ دار تشکیل شده است این نوع آینه ها با نام آینه مدرن و لاکچری شناخته شده است .

 

آینه قدی دو طرفه – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های قاب استیل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه قدی دو طرفه – پایه دار 

ساختار آینه های مدرن ایستاده به گونه ای است که یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع اینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

آینه قدی دو طرفه - اینستاگرام

 

آینه قدی دو طرفه - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه قدی دو طرفه به صنایع شیشه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های ایستاده و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های ایستاده در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قدی

آینه قدی دو طرفه

آینه قدی دو طرفه

آینه قدی دو طرفه

آینه قدی دو طرفه

آینه قدی دو طرفه

آینه قدی دو طرفه

آینه قدی دو طرفه

آینه قدی دو طرفه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های هوشمند در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند