فهرست این مقاله

آینه قدی چوبی مدرن

تولید انواع آینه قدی چوبی مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند                   0912823524202188621912

 

آینه قدی چوبی مدرن

 

 

آینه قدی چوبی مدرن

آینه های دکوراتیو از قدیم الایام به کرات در پروژه های مختلف استفاده می شد به طوری که برای تزیین فضای داخلی اولین راهکار همیشه اجرای یک آینه دکوراتیو با اشکال هندسی مختلف بوده است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های مدرن ایستاده می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های ایستاده در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه بک لایت ایستاده را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قدی چوبی  – قاب فلزی

رایج ترین طرح آینه های قاب دار که با نام آینه قاب فلزی شناخته شده است این نوع قاب ها به سه دسته ی قاب فلزی رنگ کوره ای ، قاب آبکاری شده و قاب استیل تقسیم می شود که در این بین آینه های با قاب استیل بسیار جذاب به نظر می رسد .

 

آینه قدی چوبی مدرن – چراغ دار 

کاربردی ترین آینه های قاب دار که با نام آینه چراغ دار شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ خای مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی چوبی مدرن – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های قاب دار بدون تردید آینه های بک لایت محسوب می شود که برای تولید آن ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت ، آینه های بک لایت در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه قدی چوبی مدرن – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها ترکیبی از آینه های بک لایت و آینه چراغ دار استفاده می شود که اغلب نیز لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی خواهد شد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های آرایشیگاه فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه قدی چوبی مدرن – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها در سالن های بزرگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت و براحتی نیز قابل حمل می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های پایه دار بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه قدی چوبی مدرن – بی نهایت 

در این طرح یک عمق نورپردازی مخفی بی نهایت داخل آینه ابجاد می شود به طوری که آینه تصاویر را به صورت دنباله دار منعکس می کند و در ابعاد مختلفی قابل تولید است .

 

آینه قدی چوبی مدرن - اینستاگرام

 

آینه قدی چوبی مدرن - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه قدی چوبی مدرن را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت آینه های ایستاده و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های ایستاده در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی

آینه قدی چوبی

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی چوبی مدرن

آینه قدی چوبی مدرن

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند