فهرست این مقاله

آینه موج دار

تولید انواع آینه موج دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                          0912823524202188621912

 

آینه موج دار

 

آینه موج دار

آینه های دکوراتیو مدرن دارای دسته بندهای مختلفی است به طوری که هر یک از طرح ها در قسمت خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های دکوراتیو خم یا منحنی و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های خم در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه دکوراتیو کریستال را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه موج دار – کریستال 

آینه های دکوراتیو از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع آینه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد .

 

آینه موج دار – قاب استیل

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمایی زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های فریم استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین ان ها استیل 304 محسوب می شود .

 

آینه موج دار – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های دکوراتیو بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 80 * 200 سانتی متر تولید می شود .

 

آینه موج دار – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه موج دار – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامینی بهتر است که از این نوع آینه ها برای تولید آینه های خم استفاده کرد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگ از آینه های مشکی بکار برده خواهد شد ، آینه های رنگی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه موج دار – اتاق خواب 

برای اتاق خواب های مدرن از آینه های خم دیواری استفاده می شود به طوری که آینه از روی تخت خواب به طور کامل مشاهده شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه موج دار – آنتیک 

در این طرح پتینه کاری به صورت نامنظم روی آینه ایجاد می شود ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که به صورت دستی پتینه کاری در رنگ های مختلفی ایجاد خواهد شد .

 

آینه موج دار - اینستاگرام

 

آینه موج دار - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه موج دار به صنایع کولیوند از طریق یر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت آینه های خم و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

 

آینه موج دار

آینه خم

آینه موج دار

آینه موج دار

آینه موج دار

آینه موج دار

آینه موج دار

آینه موج دار

آینه موج دار

آینه موج دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند