فهرست این مقاله

آینه پایه دار بزرگ

تولید انواع آینه پایه دار بزرگ در صنایع شیشه و آینه کولیوند           0912823524202188621912

 

آینه پایه دار بزرگ

 

آینه پایه دار بزرگ

آینه های دکوراتیو از نظر نحوه ی نصب به دو دسته ی دیواری و پایه دار تقسیم می شود که در نوع اول آینه ها با استفاده از فیتینگ و بست های فلزی روی دیوار نصب خواهد شد در حالی که امروزه در اغلب پروژه ها از پایه های فلزی و چوبی جهت قرار گرفتن آینه روی زمین بکار می رود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو مدرن در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه پایه دار بزرگ – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه پایه دار بزرگ – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه پایه دار بزرگ – قاب استیل

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه پایه دار بزرگ – قدی 

کابردی ترین طرح آینه های دکوراتیو بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر تولید می شود البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است .

 

آینه پایه دار بزرگ – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه پایه دار بزرگ – اتاف خواب 

در اتاق خواب ها نوعی از آینه های مدرن نورپردازی شده فریم دار بکار می رود که اغلب در یک گوشه اتاق قرار گرفته است این نوع آینه ها با نام آینه لاکچری نیز شناخته شده می باشد .

 

آینه پایه دار بزرگ - اینستاگرام

آینه پایه دار بزرگ - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه پایه دار بزرگ به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت آینه های دکوراتیو و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های دکوراتیو مدرن در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه پایه دار بزرگ

آینه پایه دار بزرگ

آینه پایه دار بزرگ

آینه پایه دار بزرگ

آینه پایه دار بزرگ

آینه پایه دار بزرگ

آینه پایه دار بزرگ

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های بزرگ در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند