فهرست این مقاله

آینه چند ضلعی

تولید انواع آینه چند ضلعی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                 09128235242 – 02188621912

 

آینه چند ضلعی

 

آینه چند ضلعی

آینه های دکوراتیو با شاکال هندسی خاص در طرح های بسیار مختلفی تولید شده است به طوری که هر یک از طرح ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع اینه های مدرن نامتقارن به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های نامتقارن در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه نامتقارن بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه چند ضلعی – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های نامتقارن که با نام آینه چراغ دار و هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع اینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی بک قاب چوبی ساخته شده و لامپ مخصوص گریم قرار خواهند گرفت .

 

آینه چند ضلعی – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های نامتفارن که با نام اینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع اینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده داز ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه چند ضلعی – قاب استیل

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار میگیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید زا قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبای در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های قاب استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن بدون تردید استیل 304 محسوب می شود .

 

آینه چند ضلعی – قدی

کاربردی ترین طرح آینه های نامتفارن بدون تردید آینه های قدی به شمار می رود این نوع اینه ها اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی متر تولید شده است البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است .

 

آینه چند ضلعی – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه های نوعی از آینه های ترکیبی بک لایت و چراغ دار بکار می رود این نوع آینه ها فقط در پروژه های لاکچری و خاص سالن زیبایی استفاده خواهد شد .

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش آینه چند ضلعی

برای اطلاع از قیمت آینه های نامتقارن و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های نامتقارن در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه چند ضلعی

آینه چند ضلعی

آینه چند ضلعی

آینه چند ضلعی

آینه چند ضلعی

آینه چند ضلعی

آینه چند ظلعی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند