فهرست این مقاله

آینه کروی

تولید انواع آینه کروی در صنایع شیشه و آینه کولیوند           0912823524202188621912

 

اینه خم

 

آینه کروی

آینه های دکوراتیو کلاسیک دارای دسته بندی مختلفی است به طوری که هر یک از طرح ها در پروژه ی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های آینه های دکوراتیو مدرن و جدید و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های خم در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه خم سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه کروی – کریستال 

آینه های دکوراتیو از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

آینه کروی – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی و و آبی باید از آینه های رنگی جهت تولید آینه خم استفاده کرد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگ از آینه های مشکی بکار برد .

 

آینه کروی – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های خم که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه کروی – آرایشگاه 

در سالن های آرایشگاه و سالن های زیبایی نوعی از آینه های ترکیبی بک لایت و چراغ دار خم استفاده می شود ، این نوع آینه ها در پروژه های لاکچری و خاصی بکار خواهد رفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های آرایشگاهی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کروی – قدی

آینه های قدی کاربردی طرح آینه های خم محسوب می شود که اغلب در ابعاد  استاندارد 75 * 190 سانتی متر تولید شده البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید می باشد .

 

آینه کروی - اینستاگرام

 

آینه کروی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه کروی به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت آینه های خم و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های خم در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه کروی

اینه خم

اینه خم

اینه خم

اینه خم

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند