فهرست این مقاله

آینه کنسول مدرن

تولید انواع آینه کنسول مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه های کنسول در 5 سال گذشته بیشترین میزان تقاضا را در بین آینه های دکوراتیو و تزیینی به خود اختصاص داده است و  بخش عمده ای از بازار فروش آینه ها را در بر گرفته به طوری که از هر 10 عدد فروش آینه های دکوراتیو به طور متوسط 6 عدد آینه کنسول مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند به فروش می رسد .

طراجی آینه های کنسول بسیار متنوع و دارای رنگ بندی های مختلفی است لذا انتخاب طرح آینه کنسول مدرن بسیار آسان و در عین حال بسیار سخت به نظر می رسد اما برای اینکه یک انتخاب شابسته داشته باشید باید طرح آینه کنسول را با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب کنید ،

 

آینه کنسول مدرن چوبی 

اولین نوع آینه های کنسول که از دیرباز در خانه های سلطنتی وجود داشت و از ارکان اصلی وسایل تزیینی خانه های اشرافی محسوب می شد ، به لحاظ ساختاری آینه کنسول مدرن چوبی از یک میز کنسول چوبی طرح دار و قاب چوبی تشکیل است که معمولا یک آینه گرد هم داخل قاب قرار گرفته است  قیمت آینه های کنوسل چوبی بیشتر از سایر آینه های کنسول می باشد البته اگر چوب بکار رفته در تولید میز از کیفیت مناسبی برخوردار باشد .

 

آینه کنسول مدرن ام دی اف   

با تولید ورق های ام دی اف و پی وی سی در بسیاری از پروژه هایی که نیاز به نمای چوبیست دیگر از چوب های گران قیمت استفاده نمی شود البته که اگر هزینه در اولویت اجرای پروژه وجود نداشته باشد بهترین انتخاب همان چوب های قدیمی و بسیار زیبا می باشد اما با قیمت بسیار مناسب ورق های mdf و pvc می توان یک آینه کنسول مدرن چوبی با قیمت بسیار مناسب را تولید کرد .

آینه کنسول مدرن چوبی ( mdf ) را می توان در رنگ های متنوعی تولید کرد و رنگ آینه کنسول را با رنگ های غالب بر طراحی دکوراسیون داخلی منطبق کرد بدین شکل یک طراحی دکوراسیون حرفه ای و مدرن هم در ساختمان اجرا خواهد شد .

 

آینه کنسول مدرن آینه ای

جدیدترین نوع آینه کنسول مدرن که در واقع همان آینه کنسول ام دی اف محسوب می شود با این تفاوت که روی میز با آینه های رنگی و طرح دار آینه کاری خواهد شد به طوری که هیچ اثری از ورق ام دی اف را روی میز مشاهده نخواهید کرد ، با فراگیر شدن نمای شیشه ای و آینه ای در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن صنایع شیشه و آینه کولیوند با تولید میزهای آینه کاری شده یک ایده و طرح جدید را در طراحی دکوراسیون داخلی ارئه کرده است .

برای ساخت آینه کنسول مدرن آینه ای ابتدا میز با ورق های mdf تولید می شود پس از اینکه در واقع میز کنسول چوی تولید شد با توجه به ابعاد میز آینه های رنگی برش داده می شوند برای اینکار ابعاد مورد نظر را وارد دستگاه CNC می کنیم سپس آینه ها توسط دستگاه به صورت بسیار دقیق برش داده می شوند در نهایت آینه های تولید شده مطابق آینه کاری روی دیوار ، روی میز به صورت جوچین چسبانده می شوند .

لازم به ذکر است که پس از برش آینه ها توسط دستگاه CNC ، هریک از آینه ها را به صورت جداگانه وارد دستگاه تراش کرده و دور آینه ها با ابزار تراش تزیین خواهند شد لذا با اینکار کاملا مشخص خواهد شد که آینه ها به صورت پازل کنار هم قرار گرفته اند .

 

آینه کنسول مدرن آینه کاری شده

آینه کنسول مدرن آینه ای در کشورهای اروپایی هم با استقبال بسیار زیادی مواجه شده و در اکثر خانه های لوکس یک آینه کنسولی که آینه کاری شده مشاهده می شود در کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه استفاده از این نوع کنسول ها بیشتر به چشم می خورد ، برای تولید آینه کنسول مدرن آینه کاری شده می توان از آینه  های رنگی طلایی ، مسی ، برنز ، دودی و آبی استفاده کرد البته رنگ آینه بهتر است که با توجه به رنگ غالب بر طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب شود .

 

آینه کنسول مدرن آنتیک

در این مدل از آینه های آنتیک یا پتینه کاری شده جهت اجرای آینه کاری روی میز کنسول استفاده می شود حتی در طرح های جدید آینه های آنتیک به صورت مورب به هم چسبیده می شوند و یک نمای سه بعدی را ایجاد می کنند .

 

آینه کنسول مدرن رنگی

با استفاده از آینه های رنگی مانند آینه طلایی ، دودی و شامپاینی نیز می توان روی میزهای کنسول چوبی را آینه کاری کرد البته رنگ آینه بهتر است که با توجه به رنگ های بکار رفته در فضای داخلی ساختمان تعیین گردد ، به طور مثال در ساختمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از آینه کنسول مدرن دودی یا نقره ای استفاده کرد .

 

آینه کنسول مدرن ونیزی

یکی از محبوب ترین انواع آینه های دکوراتیو که برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد و به آینه منبت کاری شده نیز شهرت دارد ، آینه ونیزی از قیمت بیشتری نسبت به سایر آینه های دکوراتیو برخوردار است چرا که فرآیند تولید آینه کنسول مدرن ونیزی به دلیل چسباندن قطعات آینه ابزارخورده به یکدیگر بسیار زمانبر و پیچیده است .

 

آینه کنسول مدرن طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER انواع آینه های طرح دار تولید می شود ، به طور مثال می توان آینه های طرح دار بیضی و نامتقارن را با استفاده از دستگاه MASTER  تولید کرد .

 

آینه کنسول مدرن نورپردازی شده

طرح جدیدی از آینه های کنسول که پشت آینه با استفاده از LED های رنگی و ورق های PVC نورپردازی مخفی شده است در اغلب موارد حاشیه دور این نوع آینه ها با پهنای 4 سانتی متر سندبلاست می شود ، آینه کنسول مدرن نورپردازی شده در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه کنسول معرفی شده است .

 

آینه کنسول مدرن لمسی

یکی دیگر از طرح های آینه کنسول که که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش خواهد شد ، لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه گوشی های هوشمند است ، مدارهای الکتریکی آینه های هوشمند حدود 1000 تا 1500 مرتبه قابل استفاده است و یک سالا گارانتی نیز همراه آینه داده خواهد شد .

 

آینه کنسول مدرن ریموتی 

طرح دیگری از آینه های کنسول که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف led به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه کنسول مدرن حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه های کنسول با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، آینه های حسگر حرکتی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرزفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه کنسول مدرن با قاب استیل 

در این طرح از آینه کنسول یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آیینه های قاب استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه کنسول مدرن کریستال 

آینه های کنسول از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اسکترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کنسول مدرن متحرک 

با تولید آینه های متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه کنسول مدرن - اینستاگرام

 

آینه کنسول مدرن - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاوره رایگان و سفارش آینه کنسول مدرن  

برای اطلاع از قیمت آینه کنسول مدرن و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه کنسول مدرن مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه کنسول مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های برش شیشه و چوب انجام می شود در ضمن سفارشات شهرستان ها نیز پذیرفته می شود .

 

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کنسول مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند