فهرست این مقاله

آینه کودک جدید

تولید انواع آینه کودک جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند                     0912823524202188621912

 

آینه کودک جدید

 

آینه کودک جدید

آینه های دکوراتیو به طور کلی به دو دسته ی آینه های مدرن دیواری و آینه های مدرن کودک تقسیم می شود که در این بین آینه های بچه ها در طیف وسیع طرح رو رنگ تولید شده است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های مدرن و لاکچری می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های مدرن در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه مدرن طرح های انیمیشن را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه کودک جدید – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های مدرن که با نام آینه چراغ دار و هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد  مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه کودک جدید – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های مدرن که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت اینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه کودک جدید – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه کودک جدید – قدی

کاربردی ترین طرح آینه های مدرن بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی متر تولید شده است البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است .

 

آینه کودک جدید – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کودک جدید – بلوتوثی

جدیدترین طرح آینه های کودکان که با استفاده از بلوتوث به گوشی های همراه متصل شده و می توان موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید این نوع آینه ها دارای یک صفحه نمایس 5 اینچی نیز می باشد .

 

آینه کودک جدید - اینستاگرام

 

آینه کودک جدید - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه کودک جدید به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های مدرن و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های مدرن در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه کودک جدید

آینه کودک جدید

آینه کودک جدید

آینه کودک جدید

آینه کودک جدید

آینه کودک جدید

آینه کودک جدید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های مدرن کودک در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند