فهرست این مقاله

آینه گرد چراغ دار

تولید انواع آینه گرد چراغ دار در صنایع شیشه کولیوند                          0912823524202188621912

 

آینه گرد چراغ دار

 

آینه گرد چراغ دار

آینه های نورپردازی شده دارای دسته بندی های مختلفی است به طوری که هر یک از آن ها برای قسمت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های نوری از جمله آینه های دایره ای شکل نورپردازی شده به طور اختصاصی می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه دکوری نوردار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه گرد – تاچ 

رایج ترین طرح آینه های دکوری که با نام آینه تاچ شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور روشن شده سپس با تاچ مجدد همان قسمت نور خاموش می شود .

 

آینه گرد چراغ دار – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه گرد چراغ دار – آرایشگاه 

در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ترکیبی از آینه های چراغ دار و بک لایت استفاده شده که با نام آینه گریم پلاس نیز شناخته شده است این نوع آینه ها اغلب به صورت قدی بکار می روند ، آینه های آرایشگاه

 

آینه گرد چراغ دار – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه گرد چراغ دار – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های نوری بدن تردید اینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 180 سانتی متر و 80 * 200 سانتی متر تولید شده است البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است ، آینه های قدی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان گرفته است .

 

آینه گرد چراغ دار - اینستاگرام

 

آینه گرد چراغ دار - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه گرد چراغ دار را به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های دکوری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های دکوری در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه گرد چراغ دار

آینه گرد چراغ دار

آینه گرد چراغ دار

آینه گرد چراغ دار

آینه گرد چراغ دار

آینه گرد چراغ دار

آینه گرد چراغ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دایره ای شکل در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند