فهرست این مقاله

آینه گریم گرد

تولید انواع آینه گریم گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند                       0912823524202188621912

 

آینه گریم گرد

 

آینه گریم گرد

آینه های با نورپردازی به طور کلی به دو دسته ی آینه های بک لایت و آینه های هالیوودی تقسیم می شود که در این بین آینه های هالیوودی کاربرد فراوانی دارد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های هالیوودی در اشکال هندسی مختلف می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های هالیوودی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه هالیوودی لمسی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه گریم گرد – تاچ 

جدیدترین طرح آینه های هالیوودی شناخته شده ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با تاچ کرد قسمت تعیین شده روی آینه نور روشن شده سپس با تاچ مجدد همان قسمت نور خاموش می شود .

 

آینه گریم گرد – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه گریم گرد – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های هالیوودی بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی متر تولید شده است البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است .

 

آینه گریم گرد – دو طرفه

در سالن های کوچک به منطور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد .

 

آینه گریم گرد – آرایشگاه 

در سالن های آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نوعی از آینه های ترکیبی بک لایت و چراغ دار بکار می رود این نوع آینه ها فقط در پروژه های لاکچری و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد .

 

آینه گریم گرد - اینستاگرام

آینه گریم گرد - واتساپ

جهت سفارش آینه گریم گرد به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های هالیوودی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های مدرن در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه گریم گرد

آینه گریم گرد

آینه گریم گرد

آینه گریم گرد

آینه گریم گرد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند