فهرست این مقاله

درب شیشه ای ریلی

تولید انواع درب شیشه ای ریلی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                           0912823524202188621912

 

درب شیشه ای ریلی

 

درب شیشه ای ریلی

یکی دیگر از طرح های درب شیشه ای که فضایی جهت باز و بسته شدن درب اشغال نخواهد شد در واقع درب شیشه ای به صورت کشویی باز و بسته می شود ، این نوع درب ها اغلب به عنوان درب فروشگاه ها استفاده می شود و با نام درب شیشه ای ریلی نیز شناخته شده است .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی درب های شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف درب های شیشه ای از جمله درب شیشه ای ریلی را تولید کرده است ، برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

درب شیشه ای ریلی – کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف سکوریت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بیشتری برخوردار است و بهترین انتخاب جهت تولید درب های شیشه ای محسوب می شود ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 16 میل و 20 میل وجود دارد .

 

درب شیشه ای ریلی – رنگی

با توجه به تاثیر بسیار زیاد رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی بهتر است که از شیشه های رنگی برای تولید درب شیشه ای استفاده کرد به طور مثال برای ساختمانی که سنگ نمای آن از رنگ سفید تشکیل شده است درب شیشه ای دودی مناسب می باشد .

 

درب شیشه ای ریلی – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی درب های شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال در برخی از طرح ها لوگوی مجموعه روی درب شیشه ای فروشگاه سندبلاست می شود .

 

درب شیشه ای ریلی – استین گلاس

خاص ترین طرح درب های شیشه ای که از ترکیب فرآیند های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی روی شیشه تشکیل می شود ، شیشه های استین گلاس با نام های دیگری مانند شیشه تیفانی و شیشه دکوراتیو نیز شناخته شده است .

 

درب شیشه ای ریلی – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی درب های شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان نام شرکت یا فروشگاه را روی درب شیشه ای حکاکی کرد ، شیشه های حکاکی شده در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد درب ها دقیق خواهد شد .

 

درب شیشه ای ریلی – خم

طراحان دکوراسیون برای اجرای درب شیشه ای مدرن و لوکس اغلب از درب های شیشه ای خم استفاده می کنند ، برای تولید شیشه های خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد تا اینکه شیشه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآید .

 

درب شیشه ای ریلی – هوشمند 

طرح جدیدی از درب های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرد و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است درب شیشه ای ریلی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

درب شیشه ای ریلی در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح درب های شیشه ای معرفی شده است .

 

درب شیشه ای ریلی – رفلکس

طرح خاص دیگری از درب های شیشه ای ریلی مدرن که با استفاده از شیشه های رفلکس رنگی تولید می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، درب های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

نوع جدیدی از شیشه های رفلکس که با نام شیشه اتاق بازجویی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که شیشه از یک طرف دید دارد .

 

درب شیشه ای ریلی – تاشو 

در این طرح از درب های شیشه ای لنگه ها به صورت تاشو باز و بسته می شوند ساختار این نوع درب ها به گونه ای است که لنگه های باز شو و ثابت روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از درب شیشه ای ریلی تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

درب شیشه ای ریلی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد درب های شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، درب های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

درب شیشه ای ریلی - اینستاگرام

 

درب شیشه ای ریلی - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان درب شیشه ای ریلی را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت درب شیشه ای ریلی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری درب شیشه ای ریلی مورد نظر خود را سفارش داد .

شایان ذکر است تولید درب شیشه ای ریلی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب آلومینیومی ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون درب شیشه ای ریلی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.homedepot.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند