فهرست این مقاله

شیشه خم بازشو

تولید انواع شیشه خم بازشو در صنایع شیشه کولیوند                  0912823524202188621912

 

شیشه خم

 

شیشه خم بازشو

شیشه های منحنی به طور کلی به سه دسته ی شیشه های ثابت خم ، شیشه های کشویی خم و شیشه های بازشو تقسیم می شود که در این بین شیشه های بازشو در پروژه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود ، شیشه های سکوریت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه خم بازشو – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که در صورت صورت شکسته شدن شیشه درات آن از هم جدا نخواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم بازشو – دوجداره

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره استفاده می شود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم بازشو – کریستال

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، شیشه های کریستال در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم بازشو – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم بازشو - اینستاگرام

شیشه خم بازشو - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم بازشو به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209121240467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم اصفهان

شیشه خم بازشو

شیشه خم بازشو

شیشه خم بازشو

شیشه خم بازشو

شیشه خم بازشو

شیشه خم بازشو

شیشه خم بازشو

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند