فهرست این مقاله

شیشه خم دستگاه

تولید انواع شیشه خم دستگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند     09128235242 02188621912

 

شیشه خم دستگاه

 

شیشه خم دستگاه

شیشه های منحنی بدون تردید جذاب ترین طرح شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که اغلب در پروژه های لاکچری و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی به ویژه جمله شیشه منحنی سکوریت می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی لمنیت شده را تولید کرده است .

 

شیشه خم دستگاه – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم دستگاه – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه سکوریت منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل با شکسته شدن شیشه ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه خم دستگاه – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره منحنی استفاده می شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد .

در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم دستگاه – کریستال 

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه خم دستگاه – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه خم دستگاه – میز 

برای تولید میزهای تمام شیشه ای مدرن از شیشه های منحنی 16 میل و 20 میل کریستال استفاده می شود ، این نوع میزها به عنوان میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی و میز عسلی بکار می رود .

 

شیشه خم دستگاه – نرده 

برای اجرای نرده های شیشه ای مدرن از سه روش اسپیگات ، دفنی و شیاردار استفاده می شود که در این بین روش اسپیگات با استفاده از شیشه های لمینت شده نصب خواهد شد .

 

شیشه خم دستگاه - اینستاگرام

 

شیشه خم دستگاه - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم دستگاه به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی د صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

شیشه خم دستگاه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند