فهرست این مقاله

شیشه خم دکوراسیون

تولید انواع شیشه خم دکوراسیون در صنایع شیشه و آینه کولیوند              09128235242 02188621912

 

شیشه خم دکوراسیون

 

 

شیشه خم دکوراسیون

شیشه های منحنی جذاب ترین طرح شیشه های دکوراتیو محسوب می شوند که فرآیند تولید آن نیز بسیار زمانبر و پیچیده است ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هر دو طرف آینه در زاویه های مختلفی خم خواهد شد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیششه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم دکوراسیون – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که دارای مقاومت مناسبی است و با نام شیشه منحنی سکوریت و میرال شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه شکسته شود ذرات آن پودر خواهد شد .

 

شیشه خم دکوراسیون – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منجنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه خم با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم دکوراسیون – میز شیشه ای 

برای تولید میز شیشه های مدرن و لاکچری نیز از شیشه های خم 90 درجه استفاده می شود به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای ناهارخوری از شیشه های خم 15 میل و کریستال بکار برده خواهند شد ، شیشه های لمینت در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه خم دکوراسیون – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میز شیشه ای استفاده کرد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی بکار برده می شود ، شیشه های رنگی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم دکوراسیون – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های منحنی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد ، در پروژه هایی که با کمببود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های محنی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم دکوراسیون – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های مورد نیاز بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های منحنی 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم دکوراسیون – نرده شیشه ای 

برای اجرای نرده های شیشه ای مدرن بهتر است که از شیشه های منحنی لمینت جفت 6 سوپر کلیر استفاده کرد ، نرده های شیشه ای به سه روش دفنی ، اسپیگات و شیاردار اجرا می شود .

 

شیشه خم دکوراسیون - اینستاگرام

 

شیشه خم دکوراسیون - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه خم دکوراسیون به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صوررت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریدران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم

شیشه خم

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم دکوراسیون

شیشه خم دکوراسیون

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت های زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند