فهرست این مقاله

شیشه خم رفلکس

تولید انواع شیشه خم رفلکس در صنایع شیشه و آینه کولیوند                           092823524202188621912

 

شیشه خم رفلکس

 

شیشه خم رفلکس

شیشه های منحنی از نظر نوع شیشه نیز دارای دسته بندهای مختلفی است به طوری که هر یک از شیشه ها در پروژه خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی و ویگژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایرانت فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم رفلکس – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام سکوریت منحنی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شکسته شوند برخلاف شیشه های ساده پودر خواهند شد .

 

شیشه خم رفلکس – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم رفلکس – دوجداره 

در مناطق سردسر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط اسپیسرهای فلزی به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری می شود ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم رفلکس – میز شیشه ای 

تولید میزهای شیشه ای مدرن نیز با استفاده از شیشه های منحنی صورت می گیرد به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی باید از شیشه های 15 میل کریستال صورت می گیرد ، میزهای شیشه ای فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم رفلکس – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است ، شیشه های 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم رفلکس - اینستاگرام

 

شیشه خم رفلکس - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم رفلکس به صنایع شیشه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفترر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم رفلکس

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم رفلکس

شیشه خم رفلکس

شیشه خم رفلکس

شیشه خم رفلکس

شیشه خم رفلکس

شیشه خم رفلکس

شیشه خم رفلکس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند