فهرست این مقاله

شیشه خم ستون

تولید انواع شیشه خم ستون در صنایع شیشه کولیوند                     0912823524202188621912

 

شیشه خم ستون

 

شیشه خم ستون

شیشه های منحنی با توجه به طرح بسیار خاص آن در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه توسط طراحان دکوراسیون حرفه ای بکار گرفته شده است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی تک جداره و دوجداره می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم ستون – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم ستون – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم ستون – دوجداره 

در متاطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکار می رود که بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیششه ها ابتدا شیشه های منحنی تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم ستون – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه خم ستون – کریستال 

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی سوپر کلیر ، فلوت و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه خم ستون – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی دو رو نما و یک رو نما بهتر است که از این نوع شیشه ها برای تولید شیشه های منحنی بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

شیشه خم ستون - اینستاگرام

 

شیشه خم ستون - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم ستون به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم ستون

شیشه خم ستون

شیشه خم ستون

شیشه خم ستون

شیشه خم ستون

شیشه خم ستون

شیشه خم ستون

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های نرده در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند