فهرست این مقاله

شیشه خم مات

تولید انواع شیشه خم مات در صنایع شیشه و آینه کولیوند                          0912823524202188621912

 

 

شیشه خم مات

 

شیشه خم مات

شیشه های منحنی یکی از جذاب ترین طرح های شیشه دکوراتیو محسوب می شود که اغلب در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود از همین رو در این مقاله بررسی انواع آینه های منحنی از جمله آینه منحنی سکوریت شده به طور کامل و اختصاصی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم مات – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت خم شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه شکسته شود برخلاف شیشه های خام برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم مات – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت منحنی شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم مات – میز شیشه ای 

برای تولید میزهای شیشه ای مدرن نیز بهتر است که از شیشه های خم 90 درجه استفاده کرد به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی باید از شیشه های 15 میل 90 درجه بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

شیشه خم مات – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه خم مات – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، بنفش و سبز می توان از این نوع شیشه ها برای تولید شیشه منحنی بکار برد به طور مثال در فضای داخحلی سفید رنگ از شیشه های مشکی استفاده خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های رنگی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم مات – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های منحنی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد ، شیشه های طرح دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم مات – نرده شیشه ای 

برای اجرای نرده های مدرن شیشه ای از سه روش دفنی ، اسپیگات و شیار دار تقسیم می شود که در این بین نرده های شیار دار با استفاده از شیشه های لمینت شده نصب خواهد شد .

 

شیشه خم مات – گنبد 

خاص ترین سازه شیشه ای منحنی بدون تردید گنبد شیشه ای است ساختار این نوع سازه ها به گونه ای است که شیشه های منحنی بین فریم های خم شده قرار می گیرد و تشکیل یک گنبد را خواهند داد .

 

شیشه خم مات - اینستاگرام

 

شیشه خم مات - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم مات به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

شیشه خم مات

 

جهت کسب اطلاعات بییشتر پیرامون شیشه منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند