فهرست این مقاله

شیشه خم میز اداری

تولید انواع شیشه خم میز اداری در صنایع شیشه کولیوند                 0912823524202188621912

 

شیشه هم میز اداری

 

شیشه خم میز اداری

شیشه های منحنی با توجه به طرح خاص آن فقط در پروژه های خاص و تولید محصولات شیشه ای لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های میز و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کشده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم میز اداری – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه های شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد شد .

 

شیشه خم میز اداری – لمینت 

ایمن ترین طرح میزهای شیشه ای که با نام میز شیشه ای لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم میز اداری – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل نیز سه دسته ی شیشه های ایرانی ، چینی و بلژیکی تقسیم می شود که در این بین شیشه های بلژیکی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 

شیشه خم میز اداری – کریستال

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه خم میز اداری – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های منحنی رنگی طلایی و مسی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میزهای منحنی مدرن بکار برد .

 

شیشه خم میز اداری - اینستاگرام

شیشه خم میز اداری - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه خم میز اداری را به صنایع کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت میزهای شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میزهای شیشه در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم میز اداری

شیشه هم میز اداری

شیشه هم میز اداری

شیشه هم میز اداری

شیشه هم میز اداری

شیشه هم میز اداری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند