فهرست این مقاله

شیشه خم نورگیر

تولید انواع شیشه خم نورگیر در صنایع شیشه و آینه کولیوند                    09128235242 – 02188621912

 

شیشه نورگیر

 

شیشه خم نورگیر

شیشه های منحنی از نظر نحوه ی تولید پیچیده ترین و سخت ترین نوع شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که از فرآیندهای متعددی تشکیل شده است از همین رو در این مقاله های بررسی انواع شیشه های منحنی سقف و نورگیر و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوا اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivadcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم نورگیر – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت خم شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه های شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم نورگیر – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم نورگیر – دوجداره 

در متاطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره بکار می رود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد  شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم نورگیر – کریستال

به طور کلی شیشه های محنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه خم نورگیر – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم نورگیر – طرح دار 

در صنایع کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های منحنی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه روی شیشه حکاکی خواهد شد .

 

شیشه خم نورگیر – سیمی 

چنانچه از شیشه های لمینت اجرای کلاهک شیشه ای استفاده نشود بهتر است که از شیشه های سیم دار 6 میل تک لایه بکار برد بدین شکل نیز ایمنی پروژه برقرار خواهد بود .

 

شیشه خم نورگیر – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی مدرن بهتر است که از این نوع شیشه ها جهت اجرای نورگیر شیشه ای استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

شیشه خم نورگیر - اینستاگرام

 

شیشه خم نورگیر - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه خم نورگیر را به صنایع کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند