فهرست این مقاله

شیشه خم پله پیچ

تولید انواع شیشه خم پله پیچ در صنایع شیشه کولیوند               0912823524202188621912

 

شیشه خم پله پیچ

 

شیشه خم پله پیچ

شیشه های منحنی با توجه به طرح بسیار خاص آن در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل تولید این نوع شیشه ها در صنایع شیشه کولیوند به صورت کاملا حرفه ای و دقیق انجام می شود از همین رو در این مقاله به طر اختصاصی به این نوع شیشه ها می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت منحنی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گوه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شود برخلاف شیشه ها خم برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم پله – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم پله پیچ – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم پله پیچ – 20 میل 

در پروژه هایی کمه ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه خم پله پیچ – کریستال 

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم پله پیچ – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی منحنی دو رو نما و یک رو نما یا لاکوبل در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن از این نوع شیشه ها اجرای نرده های لاکچری شیشه ای استفاده می شود .

 

شیشه خم پله پیچ – طرح دار 

در صنایع کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های منحنی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه خم پله پیچ - اینستاگرام

 

شیشه خم پله پیچ - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم پله پیچ به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

 

شیشه خم راه پله پیچ

شیشه خم پله پیچ بزرگ

شیشه خم پله پیچ

شیشه خم پله پیچ

شیشه خم پله پیچ

شیشه خم پله پیچ

شیشه خم پله پیچ

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند