فهرست این مقاله

شیشه دودی رنگی

تولید انواع شیشه دودی رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

شیشه دودی رنگی

 

شیشه دودی رنگی

شیشه های رنگی امروزه در طیف وسیع رنگی تولید شده است به طوری که برای هر نوع طراحی داخلی یک رنگ مناسب شیشه وجود دارد ، یکی از کاربردی ترین شیشه های رنگی با نام شیشه دودی رنگی شناخته شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های دودی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه دودی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه دودی رنگی – رومیزی

برای تولید شیشه های رومیزی که میز از رنگ مشکی تشکیل شده است باید از شیشه های دودی استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری 8 نفره مشکی بهتر است که از شیشه دودی 10 میل بکار برد ، ابعاد شیشه میز ناهارخوری در تعیین ضخامت شیشه روی آن نقش بسزایی دارد لذا در هنگام خرید میز دقت نمایید که وزن میز را بیش از اندازه نکیند .

 

شیشه دودی رنگی – میز شیشه ای 

میزهای تمام شیشه ای جذاب ترین نوع میز مبلمان و میز اداری محسوب می شود چرا که چیزی جز شیشه قابل مشاهده نیست ، به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای خم جلو مبلی با ابعاد استاندارد باید از شیشه دودی 10 میل بکار برد .

شیشه های میز در ضخامت های 10 میل ، 12 میل ، 16 میل ، 17 میل تولید شده است که هر یک از آن ها جهت ابعاد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

شیشه دودی رنگی – گرد 

برای تولید شیشه های دودی گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بر دستی و برای تولید شیشه های دودی با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد ، شیشه های بیضی برخلاف شیشه های گرد دارای طول و عرض یکسان نیست به همین دلیل از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشد .

 

شیشه دودی رنگی – خم

خاص ترین نوع شیشه های دودی بدون تردید شیشه های خم است برای تولید شیشه های دودی خم ابتدا شیشه دودی توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس قابل فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته می شود در مرحله ی بعدی شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

شیشه های رنگی تاشو فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان ساختمانی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

شیشه دودی رنگی – پارتیشن شیشه ای

امروزه برای جدا کردن قسمت های مختلف ساختمان های اداری و مسکونی بهتر است که از پارتیشن های شیشه ای استفاده کرد چرا که بدین شکل فضای داخلی حتی بزرگتر از حد موجود دیده خواهد شد لازم به ذکر است که برای اجرای پارتیشن شیشه ای باید از شیشه های دودی سکوریت بکار برد .

 

شیشه دودی رنگی – هوشمند

جدیدترین طرح شیشه های دودی که با نام شیشه هوشمند شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل خواهد شد ، شیشه دودی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد و همراه مورد توجه طراحان دکوراسیون حرفه ای است .

 

شیشه دودی رنگی – تاشو 

در این طرح از شیشه های دودی شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه دودی رنگی تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه دودی رنگی - اینستاگرام

 

شیشه دودی رنگی - واتساپ

 

 

در صورت تمایل از طریق زیر شیشه دودی رنگی را سفارش دهید 

برای اطلاع از قیمت شیشه دودی رنگی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه دودی رنگی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه دودی رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

شیشه رنگی دودی

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

شیشه دودی رنگی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه دودی رنگی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند