فهرست این مقاله

شیشه روی میز دودی

تولید انواع شیشه روی میز دودی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

شیشه روی میز دودی

 

شیشه روی میز دودی

شیشه های رومیزی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود به طروی که برای هر میزی نوع خاصی از شیشه های رومیزی بکار برده می شود ، در این بین شیشه دودی محبوب ترین نوع شیشه رنگی رومیزی محسوب می شود در این مقاله شیشه های رنگی رومیزی به ویژه شیشه روی میز دودی بررسی خواهد شد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه روی میز دودی را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

تولید شیشه روی میز دودی در صنایع شیشه و آینه کولیوند به گونه ای است که ابتدا اندازه گیری دقیق میز انجام شده و در صورت نیاز الگوی میز گرفته می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از دستگاه CNC و MASTER شیشه به صورت اتوماتیک برش داده خواهد شد .

 

شیشه روی میز دودی ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری یکی از بزرگترین انواع شیشه های رومیزی محسوب می شود که معمولا برای تولید آن از شیشه های 8 میل و 10 میل بکار برده می شود البته تعیین ضخامت شیشه بستگی به ابعاد میز و چند نفره بودن آن دارد به طور مثال برای تولید شیشه میز ناهارخوری 8 نفره از شیشه 8 میل استفاده می شود .

 

شیشه روی میز دودی جلو مبلی

میزهای جلو مبلی برخلاف میزهای ناهارخوری ابعاد بزرگی ندارد به همین دلیل از شیشه های 8 میل برای تولید این نوع از شیشه روی میز دودی استفاده می شود ، به طور مثال برای تولید شیشه میز جلو مبلی مشکی با طول 120 سانتی متر و عرض 70 سانتی متر از شیشه 10 میل دودی بکار برده خواهد شد .

 

شیشه روی میز دودی عسلی

میزهای عسلی کوچک ترین نوع شیشه رومیزی محسوب می شود به همین دلیل از شیشه 6 میل برای تولید آن استفاده می شود البته بهتر است که ضخامت شیشه های رومیزی در یک محیط یکسان در نظر گرفته شود بدین شکل از نظر طراحی نیز حالت بهتری پیدا خواهد کرد .

 

شیشه روی میز دودی اداری

برخی از میزهای اداری نیز از جنس چوبی و به رنگ مشکی است به همین دلیل باید از شیشه های دودی به منظور تولید شیشه رومیزی استفاده کرد ، نوع دیگری از میزهای اداری نیز از تعدادی پایه تشکیل شده است که شیشه روی پایه قرار خواهد گرفت بدین شکل شیشه به عنوان صفحه روی پایه ها ایفای نفش می کند .

 

شیشه روی میز دودی طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی ایجاد می شود ، چنانچه طرح خاصی مد نظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

 

شیشه روی میز دودی آشپزخانه

به طور کلی شیشه های میز آشپزخانه به دو دسته ی میز شیشه ای اپن و شیشه میز صبحانه خوری تقسیم می شود که برای تولید اپن تمام شیشه ای از شیشه های 10 میل و 12 میل دودی استفاده خواهد شد .

 

شیشه روی میز دودی گرد

بسیاری از میزهای چوبی و پایه دار به صورت گرد تولید شده اند و به طبع باید از شیشه های رومیزی گرد استفاده کرد ، برای تولید شیشه های گرد با قطر کمتر از 120 سانتی متر از روش دستی و برای تولید شیشه گرد با قطر بیش از 120 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER بکار می رود .

 

ضخامت شیشه روی میز دودی 

با توجه به اینکه شیشه های دودی در ضخامت های 6 میل ، 10 میل ، 12 میل و 15 میل وجود دارد برای تولید شیشه رومیزی می توان از شیشه های با ضخامت متناسب با ابعاد میز استفاده کرد .

 

شیشه روی میز دودی حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریونگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه روی میز دودی اسیدکاری شده

طرح جدیدی از شیشه های رومیزی دودی که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه روی میز دودی هوشمند 

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه روی میز دودی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و هبند به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه روی میز دودی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه های رومیزی معرفی شده است ، قیمت شیشه روی میز دودی هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه روی میز دودی ضخیم 

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ و بیش از حد استاندارد باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهاخوری 12 نفره باید از شیشه دودی 12 میل بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه روی میز دودی رفلکس

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از شیشه های رفلکس صورت می گیرد این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز تولید می شود ، شیشه های رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه روی میز دودی بیضی 

برای تولید شیشه های رومیزی بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MSTER استفاده کرد این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، شیشه های بیضی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه روی میز دودی تاشو 

در این طرح از شیشه های رومیزی شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه روی میز دودی تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه روی میز دودی 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

شیشه روی میز دودی - اینستاگرام

 

شیشه روی میز دودی - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه روی میز دودی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه روی میز دودی و سفارش می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه روی میز دودی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه روی میز دودی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه رومیزی دودی

شیشه روی میز جلو مبلی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز جلو مبلی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

شیشه روی میز دودی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه روی میز دودی در سراسر دنیا به وب سایت زر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند