فهرست این مقاله

شیشه ضد گلوله طلافروشی

تولید انواع شیشه ضد گلوله طلافروشی در صنایع شیشه کولیوند        0912823524202188621912

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه های ایمنی دارای دسته بندهای مختلفی است که کاربردی ترین آن ها شیشه های سکوریت ، مسلح و شیشه های لمینت چند لایه است در این بین شیشه های لمینت شده ایمن ترین نوع شیشه نیز محسوب می شود که اغلب در پروژه های چواهرفروشی بکار برده خواهد شد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های ایمنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه ایمنی سه لایه بلژیک را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه سکوریت و میرال شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شود برخلاف شیشه های خم برنده و خطرناک نخواهد بود ، شیشه های سکوریت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی ان قرا خواهند گرفت .

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های جواهرفروشی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، در صورت شکسته شدن شیشه ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی – کریستال 

شیشه های جواهرفروشی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های ایمنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی - اینستاگرام

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشنسان صنایع شیشه کولیوند جهت سفارش شیشه ضد گلوله طلافروشی

برای اطلاع از قیمت شیشه های ایمنی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های ایمنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه ضد گلوله طلافروشی

شیشه ضد گلوله طلافروشی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند